ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

، خسرو والی زاده در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: «این دیدار ساعت 19 روز یکشنبه هفتم خرداد ماه به وقت محلی ( 20:30 به وقت ایران) در ورزشگاه اصلی باشگاه بشیکتاش برگزار خواهد شد.»

گفته می‌شود این آخرین دیداری است که پیش از بازسازی ورزشگاه مذکور در آن برگزار خواهد شد. قرار است پس از این دیدار، ورزشگاه بشیکتاش تعطیل و بازسازی اساسی شود.

وی افزود: «داوران این دیدار نیز از ترکیه خواهند بود که از سوی فدراسیون فوتبال این کشور تعیین می‌شوند.»

تیم ملی آلبانی در آخرین دیدار دوستانه خود که در اسپانیا برگزار شد، تیم ملی قطر یکی از حریفان ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران از روز دوشنبه گذشته در اردوی تدارکاتی ترکیه به سر می‌برد. این اردو تا روز دهم خرداد ادامه خواهد داشت و تیم ایران روز یازدهم خرداد برای دیدار با ازبکستان عازم تاشکند می‌شود.

دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان روز چهاردهم خرداد برگزار می‌شود و تیم کشورمان روز پانزدهم خرداد با یک فروند هواپیمای چارتر عازم ایران خواهد شد.

 در اواخر بازی پرسپولیس و الهلال یک بار دیگر در ورزشگاه های ایران شاهد آن بودیم که میزان تماشاگران به تعداد مشخص اعلام شد که با توجه به نبود سیستم پرداخت بلیط الکترونیکی و امکانات لازم برای شمارش تماشاگران این شمارش امری غیر واقعی و صرفا تخمینی می باشد و البته مورد انتقاد شدید مجری برنامه 90.

 

مرد همیشه منتقد فوتبال ایران+عکس
برای افکار عمومی فوتبال چندان مهم نیست که نصیرزاده سابقه داوری درخشانی نداشته است. مهم این است که او گزینه اول همه رسانه ها برای نقد صحنه های داوری است.


ادامه مطلب ...

 

 

آخرین نیوز: «پوریا فیاضی» اسپکر مطرح والیبال ایران که در بازی های جهانی خوش درخشیده بود در ابتدای سال جدید با «مهتا محمدی» بهترین اسپکر والیبال بانوان در سال قبل پیمان زناشویی بست تا این چندمین بار باشد که در والیبال ایران چنین وصلت هایی صورت می گیرد.

در مراسم ازدواج این دو ملی پوش که در منطقه چیتگر برگزار شد چهره های فراوانی از ورزش کشور حضور داشتند.
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 


مهر :نايب رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال از محروميت داور ديدار تيمهاي پرسپوليس تهران و داماش گيلان خبر داد.
    
 حسین عسگری در گفتگویی، ضمن اعلام این خبر افزود: هیچکدام از داوران و کمک داوران فوتبال نمی‌توانند بدون اجازه کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها گفتگویی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: با این وجود آقای محمود رفیعی نقض قانون کرده و امروز با یکی از خبرگزاری‌ها گفتگویی داشته است که به موجب آن از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال محروم خواهد شد.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در صورتی که داوران مرتکب خطا و اشتباهی شوند از سوی کمیته داوران محروم می‌شوند اما محرومیت‌شان به اطلاع عموم نمی‌رسد. در این خصوص اما شرایط فرق می‌کند و ما برابر قانون داور دیدار پرسپولیس - داماش را محروم کرده و محرومیتش را رسما اعلام می‌کنیم.

دیدار جنجالی پرسپولیس - داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، به دلیل توهین هواداران پرسپولیس به داور در دقیقه 2+90 ناتمام ماند.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
جام جم آنلاين: پخش آزمایشی شبكه ورزش سیما به عنوان پنجمین شبكه دیجیتال كشور همزمان با آغاز سال نو خورشیدی آغاز شد و هموطنان می‌توانند از طریق گیرنده‌های دیجیتال، فركانس های این شبكه را دریافت كنند.

 

پخش رسمی شبكه ورزش كه با فعال سازی بسته سوم ظرفیتی پخش دیجیتال (TS3) در صدا و سیما میسر می شود، به صورت دیجیتال خواهد بود و بعد از شبكه برون مرزی هیسپان تی وی، دومین شبكه تلویزیونی ایران است كه به صورت 'اچ دی (HD)' پخش می شود.

این شبكه تخصصی فعالیت آزمایشی خود را ابتدا با 6 ساعت برنامه در روز و پخش مستند المپیك، تاریخچه مسابقات جام جهانی، مستندهای آموزشی در زمینه ورزش و پوشش برخی مسابقات آغاز كرده است.

شبكه ورزش پنجمین شبكه دیجیتال در كشور است و پیش از آن شبكه های مستند، شما، بازار و نمایش به صورت دیجتال راه اندازی شدند و دریافت این شبكه ها تنها در صورت داشتن دستگاه های گیرنده دیجیتال (ست آپ باكس Set up box) امكانپذیر است.

فرشاد صادقی مدیر شبكه ورزش سیما است كه در كارنامه خود تهیه كنندگی برنامه های ورزشی از جمله با جام جهانی 2002، گزارش ورزشی، دایره طلایی، مجله باشگاه های اروپایی و مجله باشگاه های آسیایی را ثبت كرده است.

عزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما در روزهای پایانی سال گذشته از راه اندازی شبكه ورزش در سال جدید خبر داده بود.

شبكه ورزش زیر نظر معاونت سیمای سازمان صدا و سیما اداره می شود.(ايرنا)

 


فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت ۲۰:۳۰ در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت:« دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستانی در کاشان منتثل شدند.»

او این را گفت و ادامه داد:« در این سانحه که در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر ۱۳۵ به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است.»

سرهنگ مهماندار در پایان گفت:« بر اساس آخرین اخبار دریافتی علی دایی پس از چند ساعت استراحت، از بیمارستان مرخص خواهد شد. دایی در این سانحه رانندگی با مشکلی روبه رو نشده اما پزشکان اعلام کرده اند چون پیش از این بر روی سر دایی جراحی پلاستیک صورت گرفته بهتر است او چند ساعتی را در بیمارستان استراحت کند هر چند در مجموع او با مشکلی روبه رو نیست.»



برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
تماشا: بعد از بازی خوب اشکان دژاگه جلوی قطر، کارلوس کی روش در استفاده از بازیکنان ایرانی مقیم اروپا بیشتر از قبل ترغیب شده است.

سرمربی تیم ملی که در حاشیه مراسم قرعه کشی دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی با خبرنگاران سخن می گفت تصریح کرد:«من دنبال دژاگه های دیگری هم برای حضور در تیم ملی هستم. به سفرهایم در اروپا ادامه خواهم داد تا هر بازیکن ایرانی الاصلی که شرایط حضور در تیم ملی را دارد زیر نظر بگیریم.»

اینطور که به نظر می رسد اصلی ترین گزینه مربی معروف پرتغالی برای دعوت به تیم ملی "رضا قوچان نژاد" باشد. مهاجمی ایرانی– هلندی که در لیگ بلژیک با گلزنی هایش به شهرت خوبی رسیده و باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.
 


گوچی که مدت ها مصدوم بود و هفته قبل بالاخره توانست جلوی استاندارد لیژ به میدان برود و هفته قبل هم جلوی چشمان کی روش –که برای دومین بار بازی او را از نزدیک می دید– 20 دقیقه ای بازی کرد.

 تازه ترین خبر برای این بازیکن ایرانی الاصل تیم آینده اوست. از آنجایی که به جز کی روش استعدادیاب های چند باشگاه آلمانی و هلندی هم برای دیدن بازی قوچان نژاد به بلژیک رفته بودند حالا بحث ها درمورد تیم فصل بعدی رضا حسابی بالا گرفته.

به نوشته یکی از سایت های هلندی، باشگاه اوترخت هلند به قوچان نژاد قراردادی پنج ساله پیشنهاد داده و این درحالیست که او تا سال 2014 با باشگاهش قرارداد دارد. به جز اوترخت تیم های رودا کر کراد، NEC و دی گرافشاپ هم دوست دارند مهاجم گلزن سنت ترودین را در تیمشان داشته باشند.



گوچی می آید؟

اما در شرایطی که همه جا صحبت از احتمال حضور رضا قوچان نژاد در اردوی تیم ملی ایران است یکی از کاربران سایت پرشین فوتبال مدعی شده که رضا خودش را فردی هلندی خوانده که علاقه ای به بازی در تیم ملی ایران ندارد.

به نظر می رسد این شایعه نباید صحت داشته باشد چراکه تا امروز سرمربی تیم ملی دو بار بازی قوچان نژاد را از نزدیک دیده و قطعا اگر رضا علاقه ای به بازی برای تیم ملی ایران نداشت کی روش وقت خود را برای سفر به بلژیک هدر نمی داد.
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
تصاویر خنده دار ورزشی


ادامه مطلب ...
کره جنوبی
ایران
ازبکستان
قطر
لبنان
مهر : مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها اتهام زده اند خبر داد.عادل فردوسی پور در یکی از برنامه هایش پس از اینکه تلفن حسین جلالی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی قطع شد، این قطع ارتباط را به فشار دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی مرتبط کرد. به همین خاطر مدیر کل حقوقی وزارت ورزش از این فردوسی پور به مراجع قضایی شکایت کرده است.

احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن تایید این خبر گفت: « در جریان این برنامه تلفن جلالی قطع شد که فردوسی پور بلافاصله با طعنه اعلام کرد که این ارتباط تلفنی به طور خود جوش قطع شده در حالی که طبق ادعای جلالی پس از قطع تماس تلفنی هیچگونه تلاشی از سوی عوامل برنامه نود در این خصوص انجام نشد، در واقع فردوسی پور به گونه ای با جلالی مصاحبه کرد و فضای برنامه را طوری جلوه داد که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون دو و میدانی دخالت کرده، بنابراین در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز دخالت خواهد کرد، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هیچ انتخاباتی دخالت نمی کند.»

رسولی نژاد با بیان اینکه از افراد دیگری که در این مدت بدون مدرک، به وزارت ورزش و جوانان در خصوص دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیونها تهمت زده اند نیز شکایت کرده اند گفت:« از عادل فردوسی پور نیز به خاطر این اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده ایم.»

 

وضعیت ایران در قرعه کشی جام جهانی

 


همشهری آنلاین:
وضعیت تیم‌های آسیایی در مقدماتی جام جهانی حاکی از آن است که تیم ملی ایران و کره‌جنوبی در رده دوم گروه‌ها قرار خواهند گرفت و با هم بازی نخواهند داشت.

به گزارش سایت خبری ورزش 3،  در قرعه کشی وضعیت تیم‌های آسیایی در مرحله آخر مسابقات مقدماتی جام جهانی ، فیفا بر اساس رنکینگ سال 2011 تیم‌ها عمل می‌کند و بر این اساس تیم‌های ژاپن و استرالیا که دو تیم نخست آسیا هستند سرگروه می‌شوند و تیم‌های کره جنوبی و ایران در رده دوم گروه‌های شان قرار می‌گیرند.

 بدین ترتیب ، ایران اینبار با دو تیمی که سبب حذفش از جام جهانی قبلی شدند ، برخورد نخواهد داشت چون کره شمالی حذف شده و کره جنوبی هم در گروه ما قرار نمی‌گیرد.

 شاید هم گروهی ایران و استرالیا ، هیجان بازی‌های تاریخی مقدماتی جام جهانی 1998 را باری دیگر برای ایرانیان تکرار کند.

 تیم‌های عراق (گروه اول)، کره‌‌جنوبی (گروه دوم)، ازبکستان (گروه سوم)، استرالیا(گروه چهارم) و ایران (گروه پنجم) به عنوان تیم‌های‌برتر گروه‌‌های پنج‌گانه جواز صعود دریافت کردند.

 تیم‌های اردن، لبنان، ژاپن، عمان و قطر به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های اول تا پنجم به دور بعدی راه یافتند.

 سید یک(SEEDING): استرالیا و ژاپن

سید دو: ایران و کره‌‌جنوبی

سید سه: ازبکستان و عراق

سید چهار: اردن و عمان

سید پنج: قطر و لبنان

 

 

 

نکونام گل خود را به اصغر فرهادی تقدیم کرد




جواد نکونام با تقدیم گل خود در مقابل گرانادا، به کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین، از موفقیت این کارگردان در کسب جایزه اسکار قدردانی کرد.


جواد نکونام بازیکن ارزشمند تیم ملی ایران و باشگاه اوساسونای اسپانیا، که این هفته در لالیگا برای تیم خود موفق به گلزنی شد، این گل را به اصغر فرهادی تقدیم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از سایت گل، روز گذشته جواد نکونام با تقدیم گل خود در مقابل گرانادا، به کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین، از موفقیت این کارگردان در کسب جایزه اسکار قدردانی کرد.

دایی، چهارمین گلزن برتر قرن 21 فوتبال آسیا

تهران-خبرگزاری ایران نیوز24:فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده بندی برترین گلزنان در سطح بین المللی در قرن ۲۱ را اعلام کرد که علی دایی در رده چهارم آسیا و پنجاه و یکم جهان قرار دارد.


به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،در لیست فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال گل های زده شده بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ مد نظر قرار گرفته است. همچنین آن گل هایی مورد نظر این فدراسیون بوده که در سطح ملی و همچنین در سطح بازی های باشگاه های بین المللی به ثمر رسیده است.
در این فهرست رود فن نیسلتروی مهاجم سابق تیم ملی هلند با ۸۵ گل در صدر قرار دارد و تیری هانری فرانسوی با ۸۵ گل در رده دوم ایستاده است. ضمن اینکه دیده دروگبا از ساحل عاج با ۸۳ گلف میروسلاو کلوزه از آلمان با ۸۱ گل، ساموئل اتوئو از کامرون با ۷۹ گل، فلاویو داسیلوا از آنگولا با ۷۳ گل، دیمیتار برباتوف از بلغارستان با ۷۱ گل، رائول گونزالس از اسپانیا با ۷۱ گل، داوید ویا از اسپانیا با ۶۸ گل و آندره سوچنکو از اوکراین نیز با همین تعداد گل زده رده های سوم تا دهم را در اختیار دارند.
از قاره آسیا نیز بدر الموتاوا از کویت با ۴۸ گل زده در رده نخست قاره و ۳۶ جهان ایستاده است و یاسر القحطانی از عربستان و محمد نوح عالم شاه از سنگاپور هر کدام با ۴۷ گل به عنوان دومین و سومین گلزن برتر آسیا عناوین ۳۹ و ۴۰ رده بندی جهانی را به خود اختصاص داده اند.
از کشورمان نیز نام علی دایی مهاجم سابق تیم ملی سرمربی فعلی راه آهن دیده می شود. آقای گل فوتبال جهان در دهه اول قرن ۲۱ موفق شد ۳۹ برای تیم ملی و ۵ گل بین المللی نیز برای هرتابرلین و صبا باتری به ثمر برساند تا رده چهارم آسیا و ۵۱ دنیا قرار بگیرد.
دایی در این فهرست از مهاجمان سرشناسی همچون کارلوس ته وز، امانوئل آدبایور، سیمائو سابروسا، فرانک لمپارد، الساندرو دل پیرو و فرناندو تورس بالاتر ایستاده است.//


کاپیتان سابق پرسپولیس پس از سپری کردن دوران فوتبالی قصد دارد به رستوران داری بپردازد.

 

 


اوج نیوز: کریم باقری نمایندگی یکی از شعب رستوران های زنجیره ای کی.اف.سی در ایران را از آن خود کرده و در حال تدارک افتتاح این رستوران است. او همچنین دریافته که سودآوری فست فود در ایران بسیار بالا است و می خواهد با سرمایه گذاری در این حوزه به سود مناسبی دست پیدا کند.
باقری اما حاضر نیست دراین باره حرفی بزند. وقتی از او می پرسیم که "نمایندگی این رستوران را برای چه گرفته" می گوید: «سوال بعدی.»
وقتی دوباره سوال می کنیم، می خندد و می گوید: «سوال سیاسی نپرسید.»
بحث راه اندازی رستوران کی.اف.سی در ایران از اواخر بهمن ماه رسانه ای شد.
کی.اف.سی (در انگلیسی:KFC) مخفف کلمه Kentucky Fried Chicken (به معنای مرغ سوخاری کنتاکی)، نام یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که در سال 1952 میلادی توسط کلونل هارلند ساندرز در ایالت کنتاکی آمریکا آغاز به کار کرد و هم اینک در بیش از یکصد کشور جهان دارای بیش از سیزده هزار رستوران است. در حدود هفتصد و پنجاه هزار نفر در سراسر جهان در رستوران های کی.اف.سی به صورت مستقیم و غیرمستقیم کار می‌کنند. مرغ سوخاری غذای اصلی این رستوران‌ها را تشکیل می‌دهد.

نصرتی: با داستان من و شیث ماجرای اختلاس را به حاشیه بردند

نصرتی: با داستان من و شیث ماجرای اختلاس را به حاشیه بردند



ادامه مطلب ...

برلین - 'اشكان دژاگه' بازیكن ایرانی الاصل تیم فوتبال 'وولفسبورگ' آلمان كه نامش در فهرست بازیكنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار روز 10 اسفند ماه با تیم ملی قطر در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی دیده می شود، گفت كه برای همراهی تیم ملی ایران آماده است.

1390/12/01 - 10:08

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'اشكان دژاگه' در مصاحبه ای با روزنامه 'وولفسبورگر سایتونگ' گفت: تصمیم خود را گرفته ام، برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده هستم و همه تلاش خود را برای ارایه یك بازی خوب، بكار خواهم بست.

دژاگه، مصدومیت و بروز مشكلات گذرنامه ای را از جمله دلایلی اعلام كرد كه به خاطر آن نتوانسته تا كنون تیم ملی فوتبال ایران را همراهی كند.

وی خاطرنشان كرد: البته هنوز هم (تا زمان انجام مصاحبه) دعوتنامه ای بدست من نرسیده اما خودم مشكلی ندارم و آماده بازی برای تیم ملی فوتبال ایران هستم.

این بازیكن ایرانی فوتبال آلمان، خاطرنشان كرد: در حال حاضر از بازی در تیم باشگاهی خود (وولفوسبورگ) لذت می برم و اعتماد 'فیلیكس ماگات' مربی تیم به من موجب شده كه به طور مستمر در تمرینات و مسابقات تیم، خوب ظاهر شوم و رضایت كادر فنی تیم را جلب كنم.

دژاگه افزود: در بازی برای تیم 'وولفسبورگ'، رفته رفته پخته تر شده ام و با آرامش خاطری كه اخیرا بدست آورده ام می توانم در زمین، بهتر دستورات تاكتیكی مربیان را پیاده كنم.

بازیكن ایرانی الاصل تیم فوتبال 'وولفسبورگ' كه به تازگی با همسر ایرانی خود ازدواج كرده، دلیل آرامش خاطرش را ازدواج با دختر مورد علاقه خود عنوان كرد و افزود: در زندگی شخصی ام مسوولیت های بیشتری پذیرفته ام و در زندگی ورزشی نیز به

دنبال پذیرش مسوولیت ها و موفقیت های بیشتر هستم.

وی افزود: در پست های مختلفی در تیم فوتبال وولفسبورگ بازی می كنم اما پست دلخواه من هافبك راست است.

تیم فوتبال وولفسبورگ در پایان هفته 22 رقابت های بوندس لیگا با كسب 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد، این تیم آخرین بازی خود را با نتیجه 4 بر صفر به شالكه 04 واگذار كرد.

اشكان دژاگه بازیكن ایرانی الاصل این تیم از روی نیمكت، بازی را نظاره كرد.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اخیرا در خصوص دعوت از اشكان دژاگه به این تیم گفته بود: دژاگه براي حضور در ایران مشكلي ندارد و فقط باید مسایل خود در آلمان را حل كند كه آن هم مشكل خاصي نیست.

وی گفته بود، دژاگه و 'جواد نكونام' با توجه به اینكه تیم هاي باشگاهي شان بازي دارند در اردوي امارات حضور ندارند اما هفتم یا هشتم اسفند ماه براي بازي با قطر به تهران خواهند آمد.

تیم ملي فوتبال ایران از روز جمعه ۲۸ بهمن ماه به منظور برپایی اردوی تداركاتی عازم شهر دوبي در امارات عربی متحده شده و تا روز ۵ اسفند ماه در این شهر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران روز 4 اسفند ماه با تیم ملي اردن در ورزشگاه الوصل دوبی یك دیدار تداركاتی برگزار می كند.

تیم ملي كشورمان شامگاه 5 اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز ۶ اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را براي دیدار روز ۱۰ اسفند برابر قطر آماده كند.

http://mahaan.persiangig.com/1.gif

 

در استادیوم یادگار امام نشسته‌اید و محو تماشای بازی هستید که بغل دستیتان، کشف جدیدش را با شما در میان می‌گذارد. حضور یک دختر با شکل و شمایل پسرانه، در ورزشگاه غیر ممکن به نظر می‌رسد، ولی ایپک جزو دخترانی است که این ریسک را به جان خریده است.
عکس : حضور یک دختر با شکل و شمایل پسرانه، در ورزشگاه

 

http://mahaan.persiangig.com/Untitled-1.gif

 



ادامه مطلب ...

600 KhabarVarzeshi 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

 

600 AbrarVarzeshi 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

600 IranVarzeshi 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

 

600 AlborzVarzeshi 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

 

600 Esteghlal 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

 

600 Piroozi 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

 

600 Perspolis 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

 

600 Navad 1390 11 15 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

151190 مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه 15 بهمن

ماجرای جالب مجری های تقلبی برنامه 90
 
برنامه نود این روزها بدون اینکه مجری آن بداند از سوی بعضی از افراد سود جو تبدیل به یک تهدید برای برخی از اهالی فوتبال شده است.

اوج نیوز: عادل فردوسی پور که مدتی است با برنامه پر بیننده نودش سردمداری مبارزه با مفاسد اخلاقی و مالی در فوتبال را عهده دار شده و حتی در این راه خطر را هم به جان خریده این روزها بدون اینکه خودش بداند از سوی بعضی از افراد سود جو تبدیل به یک تهدید برای برخی از اهالی فوتبال شده است.
این روزها و در فوتبال و به ویژه خارج از تهران، هستند افرادی که از سوابق کمی در امر رسانه های دیداری برخوردار بوده و با استفاده از همین سوابق اندکشان، خود را در محافل فوتبالی و به ویژه در حوالی تیم های لیگ برتری و لیگ یکی به عنوان نماینده های برنامه نود معرفی می کنند و در غالب این پوشش به تهدید برخی از بازیکنان و مربیان و مدیران پرداخته و از آن ها انواع و اقسام مطالبات را طلب می کنند و تاکید دارند در غیر اینصورت، تهدید به تهیه و پخش گزارشی بر علیه باشگاه و تیم و افراد مزبور و پخش آن در برنامه نود صورت خواهد پذیرفت.
باید دید عکس العمل مجری برنامه 90 نسبت به این اتفاق چیست.

داستان درگیری لفظی مایلی کهن و باجناقش در دادگاه
سرمربی اسبق تیم ملی ایران در بیرون از جلسه دادسرا باجناق خود را قسم داد که ضمانت او را بر عهده نگیرد!


24 آنلاین: اولین جلسه رسیدگی به شکایت علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن از محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران چندی قبل در شرایطی برگزار شد که متشاکی برای دقایقی با بازپرس پرونده به بحث جدی پرداخت.
در این جلسه ابتدا بازپرس بدون حضور وکیل مدافع مایلی کهن با وی گفت و گو کرد که در این لحظات موضوعات مطروحه به بحث میان طرفین انجامید.
دقایقی بعد به مایلی کهن در حضور غلامی وکیل و باجناق او تفهیم اتهام شد و این مربی نیز نقطه نظراتش را مطرح کرد.
در ادامه این جلسه که به صدور قرار بازداشت منتهی شد مایلی کهن اعلام کرد که کفیل ندارد و آماده اعزام به زندان است که در این حین وکیل وی گفت برای او ضمانت می کند اما این جمله با واکنش شدید این مربی روبرو شد.
سرمربی اسبق تیم ملی ایران سپس در بیرون از جلسه دادسرا باجناق خود را قسم داد که ضمانت او را بر عهده نگیرد؛ اتفاقی که رخ نداد و دقایقی بعد خبر رسید که وکیل او برایش ضمانت گذاشته است و می تواند از دادسرا به منزل برود.
این موضوع در ادامه به عصبانیت شدید مایلی کهن که از دست باجناق خود به شدت شاکی بود منتهی شد؛ به شکلی که تمام حاضران در محل متوجه ناراحتی این مربی شدند.
مایلی کهن که به بازپرس گفته بود: «می خواهم بروم زندان و آدم شوم!»
تا ساعات پایانی کار دادسرا در محل حضور داشت و اصرار می کرد که به زندان برود اما در نهایت با اکراه و با اصرار دوستانش و در شرایطی که کارکنان دادسرا راهی منازل خود شده بودند، این محل را ترک کرد تا در انتظار جلسه دادگاه رسیدگی به این شکایت باشد

 

  گفتگوی بی پرده با کفاشیان


رییس فدراسیون فوتبال حالا در آستانه انتخابات این فدراسیون حرفهایی می زند که می تواند جالب باشد. او در گفت وگویی با ایران ورزشي پرده از برخی درد دل هایش برداشته است. درد دل هایی که همه از نزدیکانش در فدراسیون روایت می کند. از چند صدایی ها و...گزیده ای از این گفت وگو را بخوانید:

 



ادامه مطلب ...

 

اتفاقی عجیب در لیگ دسته اول / داور سوت شروع بازی را نمی‌زد تا بازیکنان برق قراردادشان را ثبت کنند!
 

مسابقه برق شیراز و گهر زاگرس از سری مسابقات لیگ دسته اول که دیروز برگزار شد، حاشیه‌هایی داشت.

خبرآنلاین: ده دقیقه از زمان اعلام شده برای شروع این مسابقه گذشته بود که بازیکنان برق شیراز هنوز وارد زمین نشده بودند. سرانجام با اعتراض سرپرست گهر زاگرس، مشخص شد چه اتفاقی افتاده که داور شروع مسابقه را اعلام نمی‌کند. برقی‌ها که به خاطر بدهی مالیاتی نتوانسته بودند قرارداد چهار بازیکن خود را به ثبت فدراسیون فوتبال برسانند، با هماهنگی رئیس هیات فوتبال استان فارس با علی کفاشیان در تماس بودند تا بتوانند همان لحظه قرارداد این چهار بازیکن را به ثبت فدراسیون برسانند و آن‌ها را به زمین بفرستند. اما در همان لحظات بود که مهدی تاج رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تیم داوری مسابقه تماس گرفت و گفت که سریع باید سوت آغاز بازی را بزنند.
 

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

وقاحت فدراسیون فوتبال: مردم حق ندارند بدانند چقدر به مربی تیم ملی شان پول می دهیم

وقاحت فدراسیون فوتبال: مردم حق ندارند بدانند چقدر به مربی تیم ملی شان پول می دهیم




در چند سال اخير انتخاب مربي براي تيم ملي فوتبال كشور به عنوان يكي از درگيري هاي اصلي فدراسيون فوتبال تبديل شده است و مديران و رنامه ريزان فوتبال كشور همچنان چاره و درمان ضعف و عدم نتيجه گيري تيم ملي را در تعويض و جايگزيني مربيان داخلي و خارجي مي دانند.



ادامه مطلب ...


خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: سازمان لیگ که تقویم هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ را تغییر داد و بازی پرسپولیس و استقلال را جلو انداخت و مدعی شد تلاش کرده تا از بار فشردگی رقابت‌های جام حذفی بکاهد، این بار در تصمیمی جدید دیدار پایانی این رقابت‌ها را بیش از یک ماه به تعویق انداخته تا ثابت کند تقویم در این فوتبال هیچ معنایی ندارد.
 
 



ادامه مطلب ...

بدل رونالدو بدل رونالدو در روستای نودشه کرمانشاه +عکس

شباهت زیادی بین این جوان و بازیکن سرشناس رئال مادرید وجود دارد.

به گزارش خبر این عکس یکی از هم وطنان در کرمانشاه است.شباهت زیادی بین او و رونالدو وجود دارد،آنقدر زیاد که می توان گفت او برادر دو قلوی ستاره رئال مادرید است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که گفته بود کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شود، در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش خبر؛ اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین روز از مهلت ثبت نام انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری تالش اقدام به ثبت نام برای نمایندگی شهرهای تالش، رضوانشهر و ماسال کرد. حسن‌زاده ۲۱ آبان ماه همین امسال، زمانی که شایعاتی در مورد پرونده بازی جنجالی چوکا تالش مطرح شد، گفت: «یعنی چون من دور قبل در این شهر کاندیدای انتخابات مجلس بودم ، مردم ریختند توی زمین و داور را کتک زدند؟ واقعا متوجه این بی تقوایی ها نمی شوم. بله، من دور قبلی، در تالش فعالیت سیاسی داشتم اما این مسئله درباره ۴ سال قبل است. الان اما اتفاقی که رخ داده ، یک صحنه زشت است که عده ای محدود ، ریختند و داور بازی را حتی اگر اشتباه هم قضاوت کرده باشد ، ضرب وشتم کردند. آنها باعث خدشه دار شدن نام مردم محترم شهر من شدند و حتی خود مردم خواهان برخورد با عوامل این اتفاق هستند. ما باید زوایای مختلف پرونده را بررسی کنیم برای همین از مدیر باشگاه دعوت کردیم به کمیته انضباطی بیاید. من نمی دانم که آیا خود آقای محمد یاری مدیر تیم هست یا نه ، اما به هر حال هر کسی که باشد ، باید بیاید و توضیح بدهد چرا آن اتفاقات افتاده است.»

حسن زاده در پاسخ به این سئوال که نامزد حضور در مجلس می شود ، گفت: «من چنین قصدی ندارم. من ساکن تهران هستم و نمی توانم در حوزه انتخابیه باشم . به دلیل مشغولیت های کاری در کمیته انضباطی و مسئولیت در دستگاه قضایی ، تصمیمی برای رقابت انتخاباتی و فعالیت سیاسی ندارم.»

 
این هفته قرار بود مهرداد میناوند هم در برنامه نود افشاگری کند.
خبرآنلاین: این هفته تعدادی از اهالی فوتبال در برنامه نود علیه خشایار محسنی رئیس باشگاه دی‌استرادا اسلواکی افشاگری کردند. علاوه بر آن‌ها قرار بود مهرداد میناوند هم در این برنامه علیه او افشاگری کند اما میناوند که مبتلا به آنفلوانزا شده، فعلا قادر به صحبت کردن نیست و صدایش درنمی‌آید. به همین دلیل میناوند به عادل فردوسی‌پور قول داد تا در برنامه هفته آینده‌اش با دوربین نود گفت‌وگو کند و دست به افشاگری‌های گسترده‌ای در مورد خشایار محسنی بزند.
منبع:

مصاحبه روزنامه تماشا با چهره سانسور شده برنامه نود.
جهان ورزش: برنامه ۹۰ این هفته به موضوع دلالیسم در فوتبال کشور اختصاص داشت. در این برنامه و در یکی از آیتم هایش فردی را معرفی کرد که خود را بازیکن سابق پرسپولیس معرفی کرده و به کلاهبرداری از بازیکنان می پردازد. برای همه جالب بود تا بداننداین فرد کیست و چگونه از بازیکنان کلاهبرداری می کرد.
حمید روزبهانی بازیکن دهه هفتاد پرسپولیس که از او به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس نام برده شد مورد اتهام قرار گرفت که یکی از طعمه های خود را در پارک تمرین می دهد و از اسباب موجود در این پارک برای تمرین دادن استفاده می کرد. پرگاری که توسط این فرد مورد سواستفاده قرار گرفته بود همچنین از پول هایی که به این دلیل به او پرداخت کرده بود پرده برداشت.
اما حمید روزبهانی روز گذشته در روزنامه تماشا حاضر شد و ضمن گله از این اتهامات کاملا خود را مبرا دانست و در ادامه خواهان صحبت با عادل فردوسی پور شد. در خلال این مصاحبه فرصتی دست داد تا او با مجری برنامه ۹۰ هم صحبت شود. عادل این قول را به او داد تا در برنامه آینده از او دعوت کند تا اگر دفاعی از خود دارد بیان کند. گزیده ای از مصاحبه او را می توانید بخوانید.
-من کلا ۱۰ میلیون تومان از او گرفتم و باقی ادعاهایش دروغ است.
- ماموران حراست سازمان برخورد بدی با من داشتند. یکی از ماموران فامیل خانواده پرگاری بود و مرا مجبور کردند سفته ها را امضا کنم.
- ماموران حراست این سفته ها را بعدا در اختیار خانواده پرگاری قرار دادند تا برعلیه من استفاده کنند.
- از من خواسته شد از تهران خارج نشوم و هر شب به خانواده پرگاری زنگ بزنم!
- یکی از بازیکنانی که زیر نظر من بود در سوئد مشغول است.
- به من گفتند همدستانت را معرفی کن و جالب اینکه اسم افراد بزرگی مثل …….. را می آوردند و می گفتند ارتباطت با اینها را اعلام کن تا بگذاریم بروی.
- شاگردانم از اینکه این بازیکن این حرفها را زده ناراحت شدند و گریه می کردند چون دروغ می گفت.

 

 
علیرضا نیکبخت واحدی! وقتی این اسم را می شنویم به یاد انواع حواشی فوتبالی و البته غیرفوتبالی می افتیم. نیکبخت همان جوان مشهدی است که یک شبه ره صدساله را طی کرد و با حضور در تیم استقلال، خیلی زود تبدیل به یک ستاره پرحاشیه شد.

 



ادامه مطلب ...

در جلسه دنيزلي با مسئولان پرسپوليس براي جذب بازيكنان جديد، بحث بازگشت مهدوي‌كيا به پرسپولیس مطرح شد ولی سرمربي جديد پرسپوليس مخالفت خود را با جذب مهدوي‌كيا اعلام كرد.


 

  مهدوی کیا از دنیزلی خشمگین است



ادامه مطلب ...

 

حمله عجیب شبکه یک به علی کریمی
بخش مجله خبری پنجشنبه که ساعت 19 از شبکه یک پخش شد، در زیرسوال بردن صحبت ها و رفتار علی کریمی گزارش ویژه ای روی آنتن برد.

تماشا : بخش مجله خبری پنجشنبه که ساعت 19 از شبکه یک پخش شد، در زیرسوال بردن صحبت ها و رفتار علی کریمی گزارش ویژه ای روی آنتن برد. سوژه این گزارش تغییر موضع کریمی قبل و بعد از جلسه کمیته انضباطی درباره تهدید عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ بود.
گزارشگر این بخش خبری سعی داشت با استفاده از جمله «از بازیکنان که پول حرفه ای می گیرند انتظار رفتار حرفه ای هم می رود» کار کریمی را غیرحرفه ای جلوه دهد و او را به خاطر تغییر عقایدش آن هم در کمتر از دو هفته، سرزنش کند.
این درحالی است که این بخش خبری معمولا در برابر حوزه های دیگر و موضوعات مهم تر موضعگیری ندارد و به مشکلات جدی تر جامعه نمی پردازد. نکته جالب این گزارش تاکید تلویزیون بر اتومبیل کریمی بود. در تصاویر ابتدایی گزارش، کاپیتان تیم پرسپولیس مدام در کنار اتومبیل بی ام و نشان داده می شد تا شاید این نکته را القا کند که بازیکنانی از این دست با وجود ثروت زیاد و وضعیت مناسب مالی از ایستادگی بر عقاید خود هراس دارند.
این گزارش همچنین بخش هایی از صحبت کریمی بعد از دربی را نشان داد که به شدت به محمدی انتقاد می کرد.
در کنار این تصاویر صحبت های کریمی بعد از جلسه کمیته انضباطی هم نشان داده شد که از رئیس سازمان لیگ به خوبی یاد می کرد. این گزارش در پایان نتیجه گرفت که قانون برای همه بازیکنان یکسان است و کریمی هم از دیگر بازیکنان مستثنا نیست

مصطفی دنیزلی سرمربی جدید پرسپولیس که بامداد دیروز وارد تهران شد، ساعت 16 همان روز هم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او که در پرواز از ترکیه به تهران خیلی معطل شده بود، نمی توانست خستگی اش را پنهان کند. دنیزلی در طول مصاحبه مطبوعاتی، حتی چند بار چشم هایش را روی هم گذاشت تا ثابت کند به زحمت خودش را سر پا نگه داشته!



ادامه مطلب ...

 

به گزارش ورزش سه،با اعلام عابدینی، دبیر هیئت فوتبال استان تهران، سعید قدمی بازیکن چپ پای فصل گذشته فولاد خوزستان که رده سنی امید محسوب می‌شود با پرسپولیس قراردادی به مدت دو و نیم سال و تا پایان فصل ۹۲-۹۳ به امضا رساند.
به این ترتیب پرسپولیس که خود را برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند و به همین منظور مصطفی دنیزلی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته در نخستین گام نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، بازیکن فولاد خوززستان را به خدمت گرفت.
پرسپولیسی‌ها همچنین بازیکنانی همانند محمد محمدی، مهدی مهدوی کیا، هادی شکوری و مهرداد پولادی را برای جذب در نیم‌فصل مدنظر دارند.

 

 

دنیزلی سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس شد.
 

 

مصطفی دنیزلی گفت: پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفته است و از این پس برای هدایت این تیم به ایران خواهد رفت.

 

پس از آن که باشگاه پرسپولیس استعفای حمید استیلی را به علت نتایج ضعیف سرخپوشان پذیرفت، مسئولان این باشگاه و محمد رویانیان گزینه‌های متعددی را برای جایگزینی استیلی وهدایت پرسپولیس در ادامه فصل درنظر گرفتند.
 

لوکا بوناچیچ نخستین گزینه‌ای بود که نامش مطرح شد. پس از وی مربیان دیگری همچون جمال حاجی، اسون گوران اریکسون و روبرتو دونادونی با مدیرعامل پرسپولیس مذاکره کردند اما در این میان مصطفی دنیزلی که یک بار در سال 84 هم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته بود، گزینه اصلی سرخپوشان بود و رویانیان حتی برای مذاکره با وی چند روزی به ترکیه رفت.


با این حال پس از آنکه دنیزلی بازگشت خود به ایران را منوط به بهبود حال پدر زنش و رفع شدن دیگر مشکلات شخصی‌اش در ترکیه عنوان کرده بود، باشگاه پرسپولیس دونادونی ایتالیایی را به عنوان آلترناتیوی برای مرد ترک تبار قرار داد تا در صورت جواب منفی دنیزلی، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا هدایت سرخپوشان را در دست گیرد اما شب گذشته مصطفی دنیزلی بالاخره به همه ابهامات پایان داد و پس از حضور در آخرین برنامه تلویزیونی خود به عنوان مفسر اعلام کرد پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفته و از این پس برای هدایت این تیم به ایران خواهد رفت.


پایگاه اینترنتی "حریت" که یکی از مهم‌ترین سایت‌های ترکیه است به همراه چندین سایت ورزشی دیگر در این کشور با اشاره به بازگشت دوباره دنیزلی به ایران در گزارش‌هایی جداگانه آورده‌اند، مصطفی دنیزلی به عنوان تنها مربی ترک تباری که همراه با سه تیم بزرگ این کشور یعنی گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه توانسته قهرمانی سوپر لیگ ترکیه را کسب کند، پس از دو سال دوری از فوتبال بار دیگر روی نیمکت یک تیم می‌نشیند.


دنیزلی که پس از سال 2009 و به علت مشکلات مربوط به سلامتی‌اش دیگر هدایت تیمی را قبول نکرده بود، حال با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس می‌پیوندد تا پس از فصل 2005-2006 یک بار دیگر به فوتبال ایران بازگردد.

 

 

 بهترین دروازه بان ایران از نگاه عابدزاده / عکس
دروازبان سابق تیم ملی فوتبال ایران، پسرش را بهترین دروازبان ایران می‌داند.


اوج نیوز: دروازبان سابق تیم ملی درباره شرایط امیر عابدزاده اظهار داشت: «امیر در حال حاضر بازیکن تیم لوس آنجلس بلوز آمریکاست و در این تیم دروازبان اصلی به شمار می‌آید.»
وی درباره بازگشت این دروازه بان 18 ساله به ایران گفت: «امیر همین حالا هم اگر به ایران بازگردد بهترین است، اما مطمئنا نمی‌گذارم اینجا بازی کند.»

او ادامه داد: «مگر در همه این سال‌ها چه گلی به سر من زدند که به سر پسرم بزنند؟»
امیر عابدزاده پسر احمد رضا عابدزاده فوتبال خود را در تیم‌های پایه پرسپولیس آغاز کرد. سپس راهی انگلستان شد و مدتی بازیکن تیم پایه تاتنهام بود. او هم اکنون در تیم جوانان لوس آنجلس بلوز که متعلق به علی و مریم منصوری دو تبعه ایرانی مقیم آمریکاست بازی می‌کند.

علی رغم هت تریک عادل، تیم فردوسی پور از تیم خداداد عزیزی شکست خورد

علی رغم هت تریک عادل، تیم فردوسی پور از تیم خداداد عزیزی شکست خورد + گزارش تصویری
عواید حاصل از دیدار خیرخواهانه دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان سیاه‌جامگان خراسان رضوی، به نونا پسانین و علی مخنگی، دو ورزشکار آسیب دیده نخاعی شهر مشهد اختصاص یافت.



ادامه مطلب ...
برچسب:خبر, :: ::  نويسنده : pouya

ش;یث و نصرتی از یکشنبه می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند
کارشناس حقوقی فوتبال گفت: شیث رضایی و محمد نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 25177
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم