ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

به گزارش مشرق به نقل از فارس، این فرد در پاسخ به سوال قاضی سراج درباره چگونگی احراز پست مدیرعاملی گفت: من دیپلم ندارم و تنها تا دوم دبیرستان درس خوانده‌ام اما مرا رئیس هیات‌مدیره این شرکت کرده بودند.

قاضی سراج به او گفت:‌برخی از متهمان عنوان کرده‌اند که شما نفر پنجم اقتصاد ایران هستید؛ آیا می‌دانید انواع شرکت چیست؟ وی گفت: دروغ گفته اند من از اقتصاد و تجارت هیچ چیزی نمی‌دانم حتی نمی‌دانم شرکت سهامی چیست یا شرکت خاص.

قاضی سراج به او گفت تعجب‌آور است که نفر پنجم اقتصاد ایران به اعتقاد برخی متهمان پرونده حالا می‌گوید چیزی از اقتصاد نمی‌داند.

 متهم گفت: حاج آقا از من فقط یک کپی شناسنامه و کارت ملی گرفته بودند و من اصلا نمی‌دانستم چه مسئولیتی قرار است در این کارخانه داشته باشم.

(الف-ت) در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه چه کسی از شما مدارک گرفت گفت: آقای (ی.م) که پیش از این مدیرعامل این مجموعه بود با من تماس گرفت و به من گفت برایش مدارک فاکس کنم این فرد با آقای (ب‌-ب) که از آشناهای من بود هماهنگی‌های لازم را انجام داده بود.

قاضی بار دیگر از متهم پرسید آیا می‌دانی مجمع عمومی چیست؟ 

متهم گفت: نه نمی دانم مجمع عمومی چیست و حتی نحوه انتخاب مدیرعامل را نمی‌دانم.

قاضی از او پرسید چه میزان پول به نام شما بود؟

متهم گفت: 19 میلیارد تومان سهام این شرکت به نام من بود و مابقی سهام نیز در اختیار دیگر سهامداران بود.

قاضی گفت در مدت مدیرعاملی چه کارهایی انجام دادی؟

این فرد گفت: من هیچ کاری انجام ندادم و فقط از آنجا که چک ها دو امضایی بود امضای اول را من می‌زدم.

متهم گفت: من فقط می‌دانستم که فولادفام اسپادانا در خرید و فروش قراضه آهن نقش دارد و امضای چک ها را برای خرید و فروش قراضه می‌زدم.

قاضی از او پرسید آیا می‌دانی چک چیست و مسئولیت کیفری و مدنی چک و برگشتن خوردن آن چیست؟

متهم گفت: من به هیچ عنوان از این مسئولیت ها باخبر نبودم و فکر می کردم قرار است این چک ها برگشت نخورد و صرفا برای خرید قراضه استفاده شود.

قاضی به او گفت در این مدت چه میزان حقوق می‌گرفت؟

متهم گفت: ماهی یک میلیون تومان آن هم از شرکت فولاد فام اسپادانا برای من واریز می‌شد.

قاضی گفت آیا اسناد و مدارک 19 میلیارد سهام در اختیار شماست؟

متهم گفت: نه اسناد و مدارک در اختیار خود مدیران بالا دستی قرار داشت و من بعد از دستگیری متوجه این میزان پول شدم.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
همشهري آنلاين: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس حداکثر میزانی که ممکن است در کمیسیون تلفیق مجلس برای افزایش قیمت بنزین در سال 91 تصویب شود را برابر 140 تومان اعلام کرد و گفت: حداکثر قیمت بنزین در سال 91 برابر 840 تومان می‌شود اما در کمیسیون تلفیق تلاش می‌کنیم تا قیمت بنزین همان 700 تومان بماند.

سیدعماد حسینی با بیان این مطلب از مطرح شدن پیشنهاد ثابت ماندن قیمت بنزین در نشست‌های آتی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از آنجا که در ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ، شیب تندی برای افزایش قیمت بنزین برداشته شد بنابراین در سال 91 نباید افزایشی در قیمت بنزین داشته باشیم.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در توضیح بیشتر گفت: با توجه به اینکه نرخ بنزین به اندازه سه فاز هدفمندی یارانه‌ها افزایش داشته، کمیسیون تلفیق برای بنزین سقف تعیین می‌کند و اجازه افزایش قیمت بنزین را صادر نخواهد کرد.
 
حسینی با بیان اینکه دولت در اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مجاز به افزایش ۲۰ درصدی قیمت حامل‌های انرژی بوده است گفت: با توجه به اینکه از همان ابتدای افزایش قیمت بنزین، نرخ بنزین به اندازه سه فاز هدفمندی یارانه‌ها افزایش داشته است لذا در اجرای مرحله دوم هدفمندی، هر گونه افزایش قیمتی خلاف قانون هدفمندی است و قانون را نقض می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر این است که قانون پیاده شود بنزین در سال 91 نباید افزایش قیمت داشته باشد. اگر هم کمیسیون تلفیق بخواهد افزایش قیمتی برای بنزین در سال 91 متصور باشد، افزایش قیمت بیشتر از 20 درصد قابل تصور نیست.

مهر : :میزان افزایش ماهانه یارانه نقدی به ازای هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها حداقل 14 هزار تومان و حداکثر 28 هزار تومان خواهد بود.

 شب گذشته(شنبه شب) دولت در اقدامی ناگهانی 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها را به ازای هر ایرانی به حساب سرپرست خانوار واریز کرد که براین اساس احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در آینده بسیار نزدیک قوت گرفت.

همچنین احتمال اینکه این مبلغ بصورت دوماه یکبار پرداخت شود وجود دارد که در اینصورت مبلغ یارانه به ازای هر ماه 14 هزار تومان خواهد بود.

همچنین مقرر شده که 45500 تومان یارانه نقدی هر ایرانی در فاز اول تا 15 فروردین ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شود که در اینصورت مبلغ یارانه هر ایرانی با پرداخت ماهانه 28 هزار تومان به 73500 تومان می رسد.

گفتنی است پیگیری ها برای گفتگو با مقامات دولتی مبنی بر واریز شبانه مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها ادامه دارد.
سمند ديزلي سال آينده به توليد مي‌رسد

معاون مركز طراحي و توسعه محصولات جديد ايران خودرو از توليد نمونه‌هاي آزمايشي خودرو سواري ديزلي در سال آينده خبر داد.

نيما مصلح در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرين وضعيت پروژه‌ توليد خودرو سواري ديزلي در ايران، اظهار كرد: سال آينده طبق برنامه‌ پيش‌بيني شده نمونه‌هاي آزمايشي سواري ديزلي توليد مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه نمونه‌ آزمايشي سواري ديزلي در خانواده محصولات سمند توليد خواهد شد، خاطرنشان كرد: پس از توليد و تست نمونه آزمايشي، در خصوص زمان و نحوه‌ تجاري‌ سازي اين خودرو تصميم‌گيري خواهد شد.

معاون مركز طراحي و توسعه محصولات جديد ايران خودرو در خصوص قيمت عرضه سواري ديزلي، تصريح كرد: در حال حاضر برآورد دقيقي در اين خصوص صورت نگرفته است. البته در دنيا خودروهاي سواري ديزلي توليد ‌شده معمولا حدود سه تا چهار ميليون تومان گران‌تر از نرخ خودروهاي مشابه بنزين‌سوز آن به فروش مي‌رسند.

به گزارش ايسنا، سواري ديزلي مزيت‌هاي بسياري نسبت به سواري بنزين‌سوز دارد. مصرف سوخت خودرو ديزل كمتر از خودرو‌هاي بنزين‌سوز بوده و به همين دليل آلايندگي آن كمتر است. همچنين بازدهي سواري ديزلي حدود50 درصد بيشتر از سواري بنزين‌سوز است.

سواري‌ ديزلي فاقد برخي قسمتهاي برقي خودروي بنزين‌سوز مانند كوئل و شمع است و به همين دليل هزينه‌ نگهداري اين خودروها نيز كمتر از سواري بنزين‌سوز است.

در حال حاضر حدود50 درصد خودروهاي سواري در اروپا به صورت ديزلي توليد مي‌شوند.

 

در آستانه فرارسیدن عید نوروز، همراه اول به مشترکان سیم کارت های اعتباری خود عیدی می دهد.
هفت صبح:در آستانه فرارسیدن عید نوروز، همراه اول به مشترکان سیم کارت های اعتباری خود عیدی می دهد. طرح نوروزی میلیون ها شادباش برای کلیه مشترکان اعتباری همراه اول از تاریخ 15 اسفندماه سال 1390 تا 15 فروردین ماه سال 1391 اجرا می شود.

براساس این طرح، شارژ 20 هزار ریالی 30 درصد شارژ هدیه دارد. مشترکان اعتباری همراه اول می توانند جهت اطلاع از میزان شارژ اصلی و هدیه و زمان پایان طرح، کد (*140*11#) را شماره گیری و جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

 

تهران- خبرگزاری ایران نیوز24:نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مسکن به دلیل هزینه‌هایی که دولت در مسکن مهر انجام داده بزرگترین بدهکار بانک مرکزی است، گفت: بانک مسکن ۳۰ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار است.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

مهر: با وجود ارسال سناریوی نهایی بنزینی ستاد هدفمندی یارانه‌ها به رئیس کابینه دولت دهم، اما قیمت و سهمیه‌هایی تعیین شده برای عرضه این فرآورده استراتژیک نفتی حداقل تا پایان نوروز 91 دستخوش تغییر نخواهد شد.

جلسات شبانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها به منظور تعیین قیمت و نحوه عرضه بنزین در فاز جدید اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سطح دولت از سر گرفته شده است.

در شرایط فعلی سناریوهای مختلف قیمتی و غیر قیمتی دستگاه‌های مختلف دولتی همچون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور برای تعیین تکلیف وضعیت این فرآورده‌های نفتی در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.
 
پیگیری‌ها حاکی از آن است که تاکنون هیچ یک از سناریوهای بنزین دولت برای افزایش قیمت، حذف نظام سهمیه بندی، عرضه بنزین تک نرخی نهایی نشده و قرار است به زودی طرح نهایی وضعیت بنزین در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به دفتر رئیس کابینه دولت دهم ارسال شود.
 
از سوی دیگر، دولت حداقل تا پایان نوروز سال 1391 حتی در صورت نهایی شدن سناریوهای بنزینی، قصد اعمال تغییرات جدید قیمتی و غیر قیمتی برای عرضه این فرآورده پرطرفدار نفتی را ندارد.
 
"علیرضا ضیغمی" معاون وزیر نفت اخیرا با بیان اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی سناریوی پیشنهادی خود درباره تغییر قیمت و نحوه عرضه بنزین را به ستاد هدفمندی یارانه ها ارائه کرده است، گفت: نتایج این سناریوهای پیشنهادی توسط ستاد هدفمندی یارانه ها ارائه می شود.
 
مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: هر گونه تغییر در قیمت و نحوه عرضه این فرآورده نفتی با نظر مستقیم رئیس جمهور انجام خواهد شد.
 
"محمد رویانیان" رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت هم روز گذشته با بیان اینکه در مورد وضعیت سوخت دولت هیچگونه نگرانی ندارد، اعلام کرد: اخبار ضد و نقیضی که تا چند روز گذشته در خصوص وضعیت بنزین و سوخت مطرح شده است، صحت ندارد.
 
این عضو کابینه دولت دهم با تاکید بر اینکه با در هفته گذشته اخبار ضد و نقیضی در مورد وضعیت سوخت در کشور و حتی توقف فروش بنزین آزاد مطرح شده است، تصریح کرد: این گونه اخبار به هیچ عنوان مورد تایید نیست و در این زمینه به زودی از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اطلاع رسانی کامل انجام می شود.
 
قیمت و سهمیه بنزین اسفند ثابت ماند
 
برای پانزدهمین ماه متوالی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، دولت برای اسفند ماه سال جاری هیچگونه تغییری در قیمت و سهمیه بنزین خودروهای عمومی و شخصی اعمال نخواهد کرد.
 
از این رو یکشنبه هفته آینده 30 بهمن ماه 60 لیتر سهمیه بنزین خودروهای شخصی و با نرخ نیمه یارانه ای 400 تومان در کارت های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.

همچنین برای موتورسیکلتها هم 25 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای و برای خودروهای شخصی 500 لیتر سهمیه بنزین آزاد (700 تومانی) پیش بینی شده است.
 
با وجود اعلام سندیکای جایگاه داران سوخت مبنی بر توقف عرضه بنزین آزاد در اسفند ماه سال جاری، اما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از استمرار عرضه بنزین 700 تومانی برای آخرین ماه سالجاری خبر داده است.
 
سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است، ضمن آنکه برای اسفند ماه سالجاری هم هیچگونه محدودیت زمانی برای استفاده از سهمیه بنزین 100 تومانی ذخیره شده در کارتها تعیین نشده است.
 
پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.

 

گران‌قیمت‌ترین فایل مربوط به پیش‌فروش مسکن در تهران روز گذشته در سامانه مجازی معاملات ملک، به ثبت رسید.
این فایل شامل یک پنت‌هاوس ۸۴۰ مترمربعی در محله زعفرانیه است که سازنده آن هر مترمربع این ملک را ۲۰ میلیون تومان تعیین قیمت کرده است.

این پنت‌هاوس در طبقه ۱۴ ساختمانی واقع شده که در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زنی طبقه ۱۵ رسیده است و سازنده در جزئیات فایل اعلام کرده است که پنت‌هاوس ۲۰ ماه دیگر آماده تحویل خواهد بود.
جزئیات نحوه پیش‌فروش این پنت‌هاوس که در سایت ایران‌فایل درج شده، نشان می‌دهد در این ملک ۴ اتاق خواب وجود دارد و استخر و سونا و جکوزی نیز دارد.
همچنین در فایل مربوط به پیش‌فروش این واحد مسکونی قید شده است: قیمت مترمربعی ۲۰ میلیون تومان به عنوان «قیمت‌نهایی» است.
قیمت کل فروش گرانترین پنت‌هاوس در مرحله پیش‌فروش ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که بنگاه فروشنده این ملک، چنانچه به نرخ مصوب اتحادیه املاک عمل کند و حداکثر یک‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفین –خریدار و فروشنده پنت‌هاوس- دریافت کند، حدود ۱۵۰ میلیون تومان از فروش این ملک، عایدی به دست خواهد آورد.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد» سطح قیمت‌های پیشنهادی برای پیش‌فروش مسکن در سامانه ایران‌فایل نشان می‌دهد: اغلب واحدهای مسکونی متراژ متوسط مترمربعی بین ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی سازنده‌ها به بازار عرضه می‌شود.همچنین زمان تحویل واحدها نیز اغلب بین ۵ تا ۱۰ ماه آینده، اعلام شده است.

 

 

 

دیدگاه یا نظر خود را ثبت کنید.

 

 

با وام ۲۵ میلیونی چند متر خانه می توان خرید؟

با وام ۲۵ میلیونی چند متر خانه می توان خرید؟



 



ادامه مطلب ...

 

هشدار ایران به کشورهای خلیج فارس + واکنش عربستان سعودی
ایران به کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس هشدار داده است که تلاش نکنند، تولید نفت خود را برای هموار کردن تحریم نفتی ایران افزایش دهند.

 




ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 24798
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم