ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

 

 تعلیق عضویت رویانیان در فوتبال به خاطر مساله تبانی؟!
رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ از احتمال تعلیق عضویت مدیران عامل دو باشگاه ملوان و پرسپولیس در فوتبال خبر داد.

 
 
 
 

جام نیوز:حجت الاسلام علیرضا علیپور در مورد اظهارات محمد رویانیان مبنی بر تبانی در فوتبال گفت: آنچه اتفاق افتاده خلاف مقررات است زیرا طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعضای حقیقی و حقوقی فوتبال حق ندارند که علیه مسئولان برگزاری مسابقات، مربیان و بازیکنان و مدیران سایر باشگاه‌ها مصاحبه کنند. برای آخرین بار هم از آقایان خواهش می‌کنیم که در روش خود تجدید نظر کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: امروز در خدمت قائم مقام باشگاه پرسپولیس بودیم و به او گفتم طبق قوانین هرگونه شائبه یا اطلاعاتی در مورد داور، کمک داور یا برگزاری مسابقه دارند باید با فرم‌های شماره 5 و 10 به سازمان لیگ بگویند اما منتقمی می‌گفت اصلا از وجود این فرم‌ها بی‌خبر است آن هم در حالیکه در سالیان گذشته نیز این فرم‌ها وجود داشته و باشگاه‌ها از آن استفاده می‌کردند و سازمان لیگ هم وظیفه دارد که ظرف مدت یک هفته پاسخ این فرم‌ها را به باشگاه ارسال کننده بدهد.

 

رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ در مورد مصاحبه رویانیان گفت: با وجود اینکه این مصاحبه خلاف مقررات است با این حال ما احترام گذاشته‌ایم و به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتیم تا مستندات خود را به ما ارایه بدهد و اگر مدرکی در زمینه اظهارات رویانیان وجود دارد به سازمان لیگ بدهند تا ما آنها را بررسی کنیم. حالا در هر فرم و شکلی که خودشان دوست دارند این کار را بکنند.

 

علیپور در مورد اینکه رویانیان صراحتا فدراسیون فوتبال و عسگری را به تبانی متهم کرده است گفت: رویانیان یک سری کلی‌گویی‌ها کرده است و از باشگاه پرسپولیس می‌خواهیم که هر گونه مدرک یا مستنداتی دارند ارایه کنند و صرفا براساس حدس و گمان اظهار نظر نکنند. اگر سازمان لیگ را هم قبول ندارند به فدراسیون فوتبال مراجعه کنند. اگر هم می‌گویند این فدراسیون و سازمان لیگ را به طور کامل قبول ندارند که بحث دیگری است و می‌توانند به کنفدراسیون فوتبال اسیا یا فیفا بروند.

 

حجت الاسلام علیپور در مورد برخورد با این مصاحبه رویانیان گفت: بحث من فقط مربوط به شخص رویانیان نیست. با مدیران عامل دیگر هم که چنین حرف‌هایی می‌زنند برخورد می‌کنیم. با مدیرانی که اصرار بر نقض مکرر قوانین دارند برخورد می‌کنیم.

 

وی افزود: ابتدا از بالاترین مرجع باشگاه که رئیس هئیت مدیره آن است می‌خواهیم که اعلام کند حرف های این مدیران عامل موضع باشگاه است یا اظهار نظر شخصی؟ اگر اظهار نظر شخصی است که با آن فرد برخورد قانونی می‌کنیم. مثلا رویانیان و درودگر که چنین مصاحبه هایی را انجام می‌دهند ممکن است از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تعلیق شوند. اگر هم موضع باشگاه است که با آن باشگاه طبق قوانین برخورد خواهد شد.

 

علیپور تاکید کرد: البته از طریق دبیر سازمان لیگ ابتدا چنین مدیران عاملی را دعوت می‌کنیم تا مستندات‌شان را ارایه کنند اما اگر مدرکی نداشتند برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد. برخوردی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال هم آمده است

ali karimi[WwW.Kamyab.IR]

 

در حالی که این روزها هواداران پرسپولیس در مقابل ورزشگاه درفشی‌فر جلوی علی کریمی را برای بازگشت به تیم می‌گیرند، یک مادر درخواست دیگری از وی داشت.
پس از اخراج علی کریمی از سوی مانوئل ژوزه این بازیکن در ورزشگاه درفشی فر حاضر می شود و به طور اختصاصی تمرین می کند.
همواره هنگام خروج کریمی از مجموعه درفشی فر، هواداران پرسپولیس جلوی خودروی وی را گرفته و می خواهند که به تیم برگردد و در این خصوص با وی گفت و گو می کنند.

روز گذشته یک مادر که کودک هفت ماهه اش را در بغل داشت از کریمی خواست به صحبت هایش گوش دهد.

در حالی که همه فکر می کردند وی نیز خواهان بازگشت کریمی به پرسپولیس است، از بیماری خاص فرزندش که هزینه های سنگینی دارد سخن گفت و درخواست کمک کرد.
حاضران در صحنه اعلام کردند کریمی تمام هزینه های درمان این کودک را تقبل کرد.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
 

درگیری لفظی عكاسان با مسوولان باشگاه پرسپولیس هنگام ثبت قرارداد سرخ پوشان

تهران- ممانعت مسوولان باشگاه پرسپولیس از فعالیت عكاسان در هیات فوتبال هنگام ثبت قرارداد 'سید جلال حسینی' با باشگاه پرسپولیس سبب درگیری لفظی بین عكاسان و آنان شد.

1391/03/18 - 07:25

به گزارش ایرنا، در حالی كه حدود 20 خبرنگار و عكاس امشب (پنجشنبه) برای پوشش رسانه ای ثبت قرارداد 'سید جلال حسینی'، 'محسن بنگر' و 'حسین ماهینی' در هیات فوتبال استان تهران حضور یافته بودند، مسوولان باشگاه پرسپولیس از عكاسان می خواستند كه در لحظه ثبت قرارداد این بازیكنان حضور نداشته باشند.

این موضوع سبب اعتراض و درگیری لفظی عكاسان حاضر در هیات فوتبال استان تهران با مسوولان باشگاه پرسپولیس شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی كوتاه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال خواسته است كه ثبت قرارداد حسینی و بنگر بدون حضور عكاسان صورت گیرد.

قرارداد 'محسن بنگر'، 'سیدجلال حسینی'، 'حسین ماهینی' و 'افشین اسماعیل زاده' با باشگاه پرسپولیس پنجشنبه شب در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.

 

 

علی کریمی امروز در تمرین پرسپولیس با تی شرتی حاضر شد که روی آن نوشته شده بود« NO FEAR» که معنای آن « نمی ترسم» است. او با این واژه برای چه کسی خط و نشان کشیده است؟ برخی آن را تقابل با دنیزلی می دانند و عده ای نیز معتقدند او با این کار اعلام کرده که نرفتنش به تبریز به دلیل ترس از تقابل با هواداران تراکتور نبوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اصغر فرهادی که به تازگی برنده جایزه اسکار شده است، برای ساخت فیلم آینده اش از علی کریمی دعوت کرد تا در دفتر کارش با هم مذاکراتی داشته باشند.

از قرار معلوم فرهادی تصمیم گرفته قسمتی از زندگینامه علی کریمی را به صورت فیلم روی پرده ببرد.

شنیده می شود نام فیلم «اسطوره های سرزمین من» است که به زندگی افراد مشهور تاریخ ایران اختصاص دارد.

ظاهرا در این فیلمنامه به زندگی مصدق، امیرکبیر، تختی و تعداد زیادی از مشاهیر ایرانی پرداخته شده است.

چند سایت ترکیه ای خبر از عزم جزم مصطفی دنیزلی برای ریاست فدراسیون ترکیه داده اند.

خبرآنلاین: مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ترکیه هم درست مشابه با فدراسیون ایران در حال طی شدن پروسه برگزاری است و رسانه های ترک 4 نامزد اصلی این فدراسیون را معرفی کرده اند که در راس آنها می توان نام آقا مصطفی دنیزلی ، مربی پرسپولیس را دید. او که این روزها با تلاشی مضاعف می کوشد پرسپولیس را از بحران خارج کند. سایت های معتبری چون خبر اسپرت ترکیه از نامزدی دنیزلی در روزهای آتی برای مجمعی که روز 8 اسفند جاری برگزار می شود خبر داده اند و اگر دنیزلی رای بیاورد یعنی از پرسپولیس جدا می شود. اتفاقی که همه را می تواند شوکه کند. این خبر در رسانه های ترکیه ای درحالی قوت می گیرد که پاسخ دنیزلی به خبر ریاستش در فدراسیون ترکیه یکی از همان خنده های معروف است و اینکه:« اگر قرار بود رئیس فدراسیون بشوم پس چرا الان اینجا هستم؟ من با پرسپولیس قرارداد دارم. همین جا هم می مانم.»

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

وبلاگ محمدرضا راستگو : جوان 20 ساله گرگانی که عاشق علی کریمی است، یکی از تماشاگران داربی 74 بود که با شکل و شمایلی شبیه به کاپیتان دوم پرسپولیس بر روی سکوها حضور داشت. او می گوید: دو سال موهای خود را کوتاه نکرده تا بتواند خود را شبیه علی کریمی کند!


 

perspolis esteghlal derby74 ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر استقلال

این پرسپولیس  10 نفره استقلال کهکشانی را گلباران کرد

پرسپولیس 3        استقلال 2

 

 

بدترين حادثه زندگی‌ علی ‌پروين از زبان خودش /مروری بر یک عمر خاطره سلطان
علاقه پروين به فوتبال از همان سال های كودكی شكل گرفت به طوری كه او شب ها توپ پلاستيكی اش را با خود به رختخواب می برد.

پارس فوتبال:علي، كوچك بود كه خانواده اش به محله دولاب (خيابان عارف) نقل مكان كرد.
اين جابه جايي در افزايش علاقه او به فوتبال تاثير بسزايي داشت، زيرا محله دولاب به خاطر داشتن زمين هاي خاكي فراوان مثل زمين يخچال، زمين منبع، زمين عارف و... از قديم پاتوق بچه هاي كوچك و بزرگ بود. علي در مهر 1332وارد دبستان توحيد شد، ولي عشق و علاقه او به فوتبال نمي گذاشت به درس و مشقش برسد.  پروين فوتبال را به طور جدي از 12 سالگي و از زمين عارف واقع در خيابان عارف و محلات شيوا و غياثي آغاز كرد.
 

پروين درباره مهم ترين اتفاق زندگي اش مي گويد: مادر من يكي از مادران نمونه بود و هر زماني كه مشكل داشتم به دادم مي رسيد و هميشه ياورم بود. وقتي كه او فوت كرد تا مدت ها بيچاره و آواره بودم، با اين كه خودم خانواده داشتم، اما وابسته به مادرم بودم چون در تمام مدت دوست و ياورم بود.

 او وقتي فوت كرد تا مدت ها گريه مي كردم و حالا هم هر پنجشنبه اگر در تهران باشم حتما به سر خاكش مي روم و با او درددل مي كنم. من نوكر مادرم بودم و هر كاري براي او مي كردم، اما هنوز ناراحتم كه چرا بيشتر به او خدمت نكردم. مرگ مادرم بدترين اتفاق زندگي ام است و او را هيچ گاه فراموش نمي كنم.

 

 

دنیزلی

شعارهای هواداران علیه مازیار زارع

شعارهای هواداران علیه مازیار زارع + عکس




به گزارش خبرآنلاین؛ امروز در حالی که پرسپولیسی ها تمرینات مورد نظر دنیزلی را انجام می دادند، تعدادی از هواداران این تیم از عملکرد مازیار زارع انتقاد کردند.



به گزارش خبرآنلاین؛ امروز در حالی کهپرسپولیسی ها تمرینات مورد نظر دنیزلی را انجام می دادند، تعدادی از هواداران این تیم از عملکرد مازیارزارع انتقاد کردند.

 

 

این تعداد از هواداران با انتقادهای تند خود باعث شدند تا زارع به سمتشان برود و چند دقیقه ای با آن ها جر و بحث کند. مازیار زارع که به شدت از این رفتار تماشاگران عصبانی شده بود به آن ها گفت: «3 ماه صبر کنید، از پرسپولیس می روم.» امروز در حالی هواداران پرسپولیس از زارع انتقاد کردند که نزدیکان دنیزلی هم می گویند سرمربی پرسپولیس از این بازیکن دلخور است. او در بازی با ملوان گفته بود که پنالتی تیم را مازیار زارع بزند اما زارع که خود را یک ملوانی اصیل می داند، ضربه پنالتی را نزد تا مهدوی کیا مجبور شود این ضربه را بزند؛ همان ضربه ای که تبدیل به گل نشد.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

مهدی مهدوی‌کیا در حالی پس از ۴۷۴۲ روز به جمع سرخپوشان تهرانی ملحق شد که با تحمل مشکلات و حاشیه‌های بسیار پس از دو سال به این آرزوی بزرگش رسید و بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد.

 

http://www.iran-iran.ir/wp-content/uploads/2012/01/%D9%85%D9%87%D8%AF%D9%88%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-1.jpg



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 574
بازدید کل : 24791
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم