ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران برای انتخابات سال آینده مشخص شد.

 

سعید احمدی‌شهرکی معاون سیاسی – امنیتی فرماندار تهران با حکمی، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران برای انتخابات سال 92 شد.

 

به گزارش مشرق به نقل از مهر، جزیره ابوموسی تا بندرعباس 283 کیلومتر و تا بندرشارجه 65 کیلومتر فاصله دارد. این جزیره که از شمال به تنب کوچک و از شمال شرقی به جزیره تنب بزرگ نزدیک است جنوبی ترین جزیره ایران است. جزیره ای که در آن 6 هزار ایرانی زندگی می کنند و حدود 8/12 کیلومتر مربع مساحت دارد.

کشورهای بیگانه به دلیل موقعیت استراتژیک جزیره همیشه قصد داشته اند هر طور شده آنها را از آن خود کنند چه زمانی که در اختیار بریتانیایی ها قرار گرفت چه اکنون که اعراب کشور تازه تاسیس امارات ادعای مالکیت بر آن را دارند. آن هم به دلیل سکونت تنها چهار نفر اماراتی در روستای کوچکی در ابوموسی. با جمعیتی که بیشتر آنها ملیت کشورهای دیگر را دارند.



ادامه مطلب ...
به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "راشاتودی"، داستان "آنا شاپمن" جاسوس روسی که تا آستانه همخوابگی یکی از مقامات بلندپایه آمریکایی نیز نزدیک شده است باعث شگفتی بسیاری شده است. این موضوع که در سال 2010 روی داده است، هم اکنون جزئیات بیشتری درباره اقدامات این جاسوس روسی در رسانه‌ها منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، سازمان "اف‌بی‌آی" توانست قبل از آنکه آنا شاپمن بتواند یه یکی از مقامات ارشد کابینه "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا همخوابه بشود، وارد عمل شده و وی را دستگیر کرده است.

"فرانک فیگلیوزی" معاون رئیس اف‌بی‌ای در امور ضداطلاعات این موضوعات را مطرح کرد و گفت که شاپمن ارتباطات تنگاتنگی با یکی از مقامات ارشد کابینه اوباما که نامش را فاش نکرد، داشته است و قبل از آنکه این جاسوس روسی بتواند به درون حلقه ریاست جمهوری آمریکا نفوذ کند و به اطلاعات محرمانه دست یابد، دستگیر شده است.

 

اعتراض خواهر احمدی نژاد به نتایج انتخابات




پروین احمدی نژاد: بنده اعتراض كتبي خود را نسبت به بروز تخلفاتي كه توسط بسياري از مردم گرمسار رويت شده به فرمانداري ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولين ذيربط در اين رابطه خواهم ماند.

 

نامزد انتخاباتي حوزه انتخابيه گرمسار با اشاره به اينكه هنوز آراي قطعي در اين حوزه اعلام نشده است، تاكيد كرد:‌ در روز و شب برگزاري انتخابات در حوزه گرمسار، تخلفات انتخاباتي از سوي برخي نامزدهاي اين حوزه مشاهده شد كه اين امر خلاف قانون بوده و بنده اعتراض خودم را نسبت به اين موضوع تسليم مسئولين برگزاري انتخابات خواهم كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پروين احمدي نژاد افزود: نبايد با زير سوال بردن سلامت برگزاري انتخابات آب به آسياب دشمن ريخت اما همه بايد در مقابل قانون فروتني داشته و قانون را حكم اول و آخر بدانيم.

وي با اشاره به اينكه در قانون راهكارهايي تعبيه شده تا حقي از هيچ نامزدي تضييع نشود، افزود: بنده اعتراض كتبي خود را نسبت به بروز تخلفاتي كه توسط بسياري از مردم گرمسار رويت شده به فرمانداري ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولين ذيربط در اين رابطه خواهم ماند.

احمدي نژاد در پايان تاكيد كرد: در هر صورت تابع قانون بوده و خواهم بود.


 

مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی

علی لاریجانی:

مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی

 

ت

هران- خبرگزاری ایران نیوز24:رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی با دشمن خارجی و با گرانی و تورم مواجه هستیم دعوای سیاسی چه معنایی دارد؟ گفت:مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است و نباید وقت مسئولین صرف توپ کاری های سیاسی شود.

به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،علی لاریجانی با اشاره به اینکه توسعه سرمایه گذاری، راه حل اصلی برای مشکلات است، گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، رفع گرانی و ایجاد اشتغال باید سرمایه گذاری در کشور افزایش یابد و راه های دیگر بیراهه است.
وی با اشاره به اینکه در مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار قانون به تصویب رسیده است، افزود: متوسط زمان برای سرمایه گذاری در کشور ۲۷۰ روز است و باید از کسی که قصد سرمایه گذاری دارد با تسهیلات بانکی حمایت کرد.
وی با بیان اینکه وقتی با دشمن خارجی و با گرانی و تورم مواجه هستیم دعوای سیاسی چه معنایی دارد؟ اضافه کرد: مردم عادی از برخی کسانی که ادعای نخبگی دارند بیشتر می فهمند، مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است و نباید وقت مسئولین صرف توپ کاری های سیاسی شود.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مهم ترین مسئله ای که باید در مجلس آینده به آن توجه داشته باشیم گرانی و اشتغال است و راه آن نیز این است که سرمایه گذاری در تولید افزایش یابد.
وی درباره انتشار عکسی از وی با حسنی مبارک در اجلاس بین المجالس اسلامی نیز گفت: عکس ما را با حسنی مبارک انداخته اند و گفته اند که خلاف تدبیر رهبری عمل کرده است، بنده به تمام سفرهایی که می روم از رهبری اجازه می گیرم ما نسبت به رهبری باید ادب داشته باشیم، من و خانواده ام مقلد ایشان هستیم و در همه سفرهای خارجی از ایشان کسب اجازه کرده ام.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخار میکنیم مرید رهبری هستیم، اظهار داشت: تمام سمت‌هایی که داشته‌ام با نظر مقام معظم رهبری بوده است.

تهران- خبرگزاری ایران نیوز24:نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مسکن به دلیل هزینه‌هایی که دولت در مسکن مهر انجام داده بزرگترین بدهکار بانک مرکزی است، گفت: بانک مسکن ۳۰ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار است.



ادامه مطلب ...

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از تایئد صلاحیت 26 کاندیدا برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان خبر داد.

گل محمد بامری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: 39 کاندیدا در استان هرمزگان برای حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه ححوزه انتخابیه بندرعباس، میناب و بندرلنگه ثبت نامه کردند، از این تعداد دو نفر انصراف، یک نفر انتقالی به حوزه دیگر و 26 تن از سوی شورای نگهبان صلاحیت آنها مورد تائید قرار گرفت.

بامری با بیان اینکه تعداد عوامل و دست اندرکاران اجرایی انتخابات را 21 هزار و 360 نفر عنوان کرد و اظهارداشت: تعداد هزار و چهار شعبه اخذ رای در استان هرمزگان مشخص شده که از این تعداد 518 شعبه ثابت و 486 شعبه سیار خواهد بود. تعداد شعب شهری 381 و 623 شعبه روستایی است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود: در انتخابات امسال با توجه به هجمه تبلیغات منفی دشمنان نظام از شرایط ویژه ای برخوردار است و کاندیداها باید در چهارچوب قانون با ایجاد فضای پر شور و رقابت سالم فضا را برای حضور مردم در پای صندوقهای رای فراهم کنند.

وی در بیان اسامی کاندیداهای مورد تائید حوزه های انتخابیه، بیان داشت: از حوزه های بندرعباس، ابوموسی، خمیر و حاجی آباد زینب اقبالی فینی، منصور آرامی، علی سلیمانی، محمد آشوری تازیانی، مهران شاهی، علی دیرباز، موسی ملاپرست تازیانی، محمدصادق افتتاحی، ابوالقاسم جراره و سید مصطفی ذالقدر 10 نفر تایید شده توسط شورای نگهبان هستند.

بامری عنوان کرد: محمد نصوری، احمد جباری، علیرضا کامرانی، رضا سیدپناه و محمد رحمان شناس پنج کاندید تایید شده حوزه شرق استان هستند.

وی اضافه کرد: در حوزه میناب محمد رحیمی شهبازی، سیدعبدالحسین میرخلیلی، کورش زمانی، مهدی افشاری، حسین رئیسی، محسن ابراهیمی، سید علی میرخلیلی، عبدالنبی حسین پور، مرتضی زارعی، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی و افسانه رضازاده مهرجو ، 11کاندیدای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان خواهند بود.

عصرایران: یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی ایران مشغول آماده شدن برای یک رویارویی احتمالی با آمریکا است.

 ژنرال " مارک فاکس " فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین با اشاره به این موضوع گفت : " آنها (ایرانی ها) تعداد زیردریایی ها و قایق های تندروی خود را افزایش داده اند".

این فرمانده آمریکایی در ادامه با اشاره به اینکه ایران در هفته های گذشته تحرکات خود را در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش داده است، افزود: ایران در حال آماده کردن قایق های انتحاری برای حمله به  ناوگان آمریکا در منطقه است.

این فرمانده آمریکایی با اشاره به اینکه ایران برای مقابله با احتمال تحریم نفتی و یا احتمال حمله نظامی آمریکا یا اسراییل به تاسیسات هسته ای اش، در حال افزایش قدرت تهدیدآفرینی خود در خلیج فارس و تنگه هرمز است، مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا می تواند مانع بسته شدن تنگه هرمز از سوی ایران شود.

وی افزود: "برخی قایق های کوچک ایرانی با کلاهک های جنگی مجهز شده اند که این قایق ها را تبدیل به یک وسیله انفجاری کرده است. ایرانی ها همچنین مین های زیادی در اختیار دارند".

این فرمانده آمریکایی در ادامه خاطر نشان کرد که آمریکا با دقت تحولات مربوط به توسعه موشک های کوتاه و دوربرد ایران را رصد می کند.

ژنرال مارک فاکس در ادامه با اشاره به نجات برخی قایقرانان ایرانی در منطقه خلیج فلرس و دریای عمان از سوی نیروی دریایی آمریکا افزود که این مساله امری عادی است و بخشی از ارتباطات متداول نیروی دریایی دو طرف را شامل می شود. 

"جمهوري اسلامي ايران" در واکنش به تحريم‌هاي اخير اتحاديه اروپا عليه بخش‌هاي انرژي و بانکي ايران، صادرات نفت خام به شش کشور اروپايي را متوقف کرده است.
 
پرس تی وی: "جمهوري اسلامي ايران" در واکنش به تحريم‌هاي اخير اتحاديه اروپا عليه بخش‌هاي انرژي و بانکي ايران، صادرات نفت خام به شش کشور اروپايي را متوقف کرده است.

جمهوري اسلامي ايران از روز چهارشنبه (۲۶ بهمن، ۱۵ فوريه) صادرات نفت به کشورهاي هلند، اسپانيا، فرانسه، ايتاليا، يونان و پرتغال را قطع کرد. 

وزرات امور خارجه جمهوري اسلامي ايران صبح روز چهارشنبه سفراي اين شش کشور اروپايي را فراخواند.

وزراي خارجه اتحاديه اروپا ۳ بهمن (۲۳ ژانويه) در نشست بروکسل تحريم‌هاي جديدي را عليه جمهوري اسلامي ايران اعمال کردند که ممنوعيت‌ خريد نفت خام اين کشور و مسدود کردن دارايي‌هاي بانک مرکزي ايران در اين اتحاديه را شامل مي‌شوند. 

همچنين، اتحاديه اروپا فروش الماس، طلا و ساير فلزات گرانبها به جمهوري اسلامي را ممنوع کرده است.

اين تحريم‌ها از اول ژوئيه ۲۰۱۲ به اجرا در مي‌آيند تا فرصت لازم را براي سازگاري با شرايط جديد در اختيار کشورهاي عضو اتحاديه اروپا قرار دهد. 

اين در حالي است که "رستم قاسمي" -وزير نفت ايران- 15 بهمن (۴ فوريه)، از تصميم تهران براي توقف صادرات نفت به برخي از کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در واکنش به تصميم اخير اعضا اين اتحاديه خبر داده بود. 

همچنين، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ايران ۱۹ بهمن (۸ فوريه) با امضا بيانيه‌اي حمايت کامل خود را از تصميم وزارت نفت اعلام کردند و از دولت خواستند بازارهاي جديدي براي نفت خام ايران بيابد.

 

خالد بن طلال شاهزاده سعودی از برادرش وليد بن طلال به علت حضور بی حجاب همسرش جلوی رسانه ها به شدت انتقاد کرد.
 

خالد بن طلال شاهزاده سعودی از برادرش وليد بن طلال به علت حضور بی حجاب همسرش جلوی رسانه ها به شدت انتقاد کرد.

شاهزاده خالد بن طلال خطاب به برادرش وليد بن طلال با تاکید بر اينكه "ناموس ما خط قرمز است"، هشدار داد: پاسخ ما (به این اقدام) كوبنده و محكم خواهد بود.

 



اقدام وليد مبني بر اجازه دادن به همسرش براي حضور در رسانه ها عمدي و بدون توجه به جريحه دار شدن احساسات خاندان سلطنتي است.

شاهزاده خالد هشدار داد: ناموس ما خط قرمز است و اگر برادرش قادر به تحمل اين اقدام است ما هرگز چنين امري را برنمي تابيم.

لازم به ذكر است مجله فوربس، با چاپ فهرست ثروتمندان جهان نام وليد بن طلال شاهزاده عربستاني را با داشتن ثروتي حدود 19.6 ميليارد دلار در رتبه بيست و ششمين فرد ثروتمند جهان و ثروتمندترين فرد خاورميانه قرار داده است.

فوربس افزود: ارزش سهام ميلياردر عربستاني در بزرگترين شركت تلفن همراه آمريكا به 20 ميليارد دلار افزايش يافته است.

 

 

هشدار ایران به کشورهای خلیج فارس + واکنش عربستان سعودی
ایران به کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس هشدار داده است که تلاش نکنند، تولید نفت خود را برای هموار کردن تحریم نفتی ایران افزایش دهند.

 




ادامه مطلب ...



ایرنا:روزنامه اتریشی ‘پرسه’ در این خصوص نوشت: هوگو چاوز در مراسم استقبال از مهمانش گفت: ‘وقتی که ما با یکدیگر دیدار داریم، شیطان قاطی می کند.’

 

این روزنامه اتریشی تصریح کرد: اینکه مخاطب این عبارت، آمریکا بوده است را می توان خود بخود درک کرد.

 

پرسه ادامه داد: احمدی نژاد نیز با واژگان تشویق آمیز ، چاوز را ‘قهرمان جنگ علیه امپریالیسم ‘ توصیف کرد.

این روزنامه اتریشی حاشیه دیگری از این دیدار را پوشش داده و نوشته است: چاوز در محوطه اقامتگاه خود به شوخی گفت: ‘الان است که این تپه مقابلمان باز شود و یک بمب اتم بزرگ از آن بیرون بیاید!’ براساس گزارش این روزنامه اتریشی، احمدی نژاد به این شوخی چاوز، خنده شیرینی کرده است.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 24798
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم