ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

 

AliParvin علی پروین کاندیدای ریاست جمهوری شد!

 

 


آغاز به کار ستاد انتخاباتی علی پروین
سلطان علی پروین همزمان با روز سیزده بدر در تپه‌های عباس آباد حاضر شد و رسما کاندیداتوری خود را با شعار «سلطان بسازش!» اعلام کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما دیدیم هی میان به مردم دروغ می گن و کاری از پیش نمی ره این بود که خودمون دست به کار شدیم. خب ما یه تیم داغون رو از منجلاب کشیدیم بیرون، بچه‌هاشو آدم کردیم و داریم قهرمانی رو می‌گیریم اونوقت از پس یه مملکت بر نیایم؟ وی توضیح داد: ما بررسی کردیم دیدیم همینجوری حدود ۷۰ – ۸۰ درصد طرفدار داریم که حاضرن جونشونو بدن واسه ما. با حاج خانوم مشورت کردیم دیدیم اونم موافقه. با بچه ها دوره گرفتیم گفتن اون ۵۰ درصد باقی آرا هم واسه کس خاصی نیس در نتیجه ما می‌تونیم با یه سیستم درست درمون ردیفش کنیم. این شد که گفتیم این آقایون سیاسی چطور میان تو فوتبال ما واسه چی نریم تو سیاست؟
وی در پاسخ به کاندیداتوری احتمالی علی دایی نیز اینگونه واکنش نشان داد: «علی شاگرد ماست، بدونه ما اومدیم، می‌کشه کنار. بچه زحمتکشیه خودشو خراب نمی‌کنه. آخه هیشکی رای مارو که نداره. گفتم مهدی بیاد سخنگوی ستاد بشه، علی هم بیاد معاون اول. اینجا هم می‌گم که مو لا درزش نره.»

 

علی پروین همچنین گفت: «پایتخت باید عوض بشه، من همیشه گفتم هیچ جا رامسر نمی‌شه. یه سر برو می فهمی چی می‌گم، چیه این تهرون، والا… » وی همچنین طراحی پرچم انتخاباتی «زندگی بدون تبخال» را قویا تکذیب کرد.

محسن رضایی انصراف داد
در پی اعلام کاندیداتوری علی پروین، محسن رضایی با انتشار بیانیه‌ای عرصه انتخابات را به جوان‌ترها واگذار کرد. در این بیانیه آمده است: خیلی با خودم کلنجار رفتم دیدم در جبهه اقتصادی و در کنار دولتمردان بهتر می‌توانم به نظام و کشور خدمت کنم. از سویی حضور برخی چهره‌های جوان و با انگیزه همچنین جناب حاج علی آقای سلطان ملقب به پروین را هم یک عنایت ویژه به این دوره از انتخابات می‌دانم. بر این اساس با عذرخواهی از همه مردم و عشاق انقلاب که رای خود را برای بنده آماده کرده بودند، از حضور در رقابت انتخابات کناره گیری می‌کنم و قول می دهم در صورت مصلحت در دور بعدی دوباره برای نجات کشور حاضر شوم
.

به دلیل برخی گرانی‌های اخیر که اخیربودنش دارد ۶ ماهه می‌شود، امسال کسی زیاد سراغ دروغ سیزده نرفت و بدنبال آن ملت هم زیاد اذیت نشدند، بر این اساس یک «دروغ سیزده» را با تاخیر خدمتتان ارائه می‌دهیم.

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

میوه فیسالیس در كشور تولید شد

میوه فیسالیس در كشور تولید شد+عکس
نخستین تولیدكننده میوه فیسالیس در كشور گفت: برای نخستین بار این میوه در ورامین تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

عصر ایران:محمدرضا تیموری افزود: میوه فیسالیس بومی مناطق آمریكای جنوبی و تركیبی از طعم میوه های توت فرنگی، گیلاس، كیوی و آناناس است كه به دلیل طعم خوش و بی نظیرش در كشورهای اروپایی و آمریكایی طرفداران زیادی دارد.

وی تصریح كرد: هم اكنون این میوه در شش هزار متر مربع از گلخانه های ورامین زیر كشت قرار گرفته كه در فصل زمستان كشت و در بهار برداشت می شود.

 

این تولیدكننده میوه فیسالیسی با اشاره به تولید اقتصادی این میوه گفت: بر اساس آمار جهانی، میوه فیسالیس در هر هكتار بین 22 تا 36 تن تولید می شود كه هر 100 گرم آن در بازار به قیمت سه تا چهار هزار تومان به فروش می رسد.

وی با بیان این كه، میوه فیسالیس به دلیل قرار گرفتن در لفاف كاغذی شكل فاقد هرگونه آلودگی و عوامل بیماری زا است، اظهار داشت: این میوه بدون نگهداری در یخچال بیش از 10 روز ماندگاری دارد و در صورت نگهداری در یخچال حدود 2 ماه مدت زمان ماندگاری این میوه نیز افزایش می یابد.

تیموری در گفت و گو با ایرنا به خواص درمانی این میوه اشاره كرد و گفت: این میوه یكی از غنی ترین منابع طبیعی آنتی اكسیدان ها و سرشار از ویتامین های A - E - C - P - F است و بدن انسان را در مقابل خنثی سازی رادیكال های آزاد كه موجب بروز بیماری هایی همچون سرطان، سكته قلبی، پروستات، آسم و آلرژی می شود، حفاظت می كند.

وی با بیان این كه، از میوه فسالیس در تهیه كرم های آرایشی نیز استفاده می شود تصریح كرد: همچنین مصرف این میوه تاثیر بسزایی در شادابی و طراوت پوست و تقویت قوای جنسی دارد.

 


 
براساس مطالعات و اطلاعات زمین شناسی گسل شمال تبریز خطرناک ترین گسل ایران شناخته شد.

دکتر نظری، کارشناس زمین شناسی در گفتگو با خبرنگاردانش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گسل شمال تبریز، گسل مشاء، گسل خزر و میناب از جمله خطرناک ترین و فعال ترین گسل های کشور هستند که در این بین می توان گسل شمال تبریز را بیش از سایر گسلها حایز اهمیت شمرد.

نظری اظهار داشت: در صورت بروز زلزله در محدوده گسل شمال تبریز مي توان خسارات مالی و جانی زیادی را پیش بینی کرد.

 

نظری تصریح کرد: تمهیدات فراوانی روی گسل های کشور انجام شده است و مطالعات پارینه لرزه شناسی و حفاری از جمله کارهایی است که موجب شناسایی گسل های کشور گشته است.

وی افزود: براساس این مطالعات تعداد لرزه ها فاصله بین مابین آنها عمق و شدت آن قابل پیش بینی است اما امکان دقیق شناسایی زمان
زلزله هنوز برای هیچ کشوری امکان پذیر نیست./ح

 

کاریکاتور/ تعطیلی ۲۸ اسفند!



مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما مدارس را در روز 28 اسفند تعطیل نمی‌کنیم، اما اگر دانش‌آموزان بخواهند همراه خانواده خود به مسافرت بروند، مشکلی نداریم.

 

 

 
سیدمحمدخاتمی در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، وکالت عروس و مجید انصاری وکالت داماد را بر عهده گرفتند و صیغه عقد توسط خود خاتمی جاری شد.


عصر پنجشنبه مراسم ساده عقد سید عماد الدین خاتمی، تنها فرزند پسر رئیس‌جمهور سابق کشورمان برگزار شد.


به گزارش بازتاب ، در این مراسم که در دفتر حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی برگزار شد، حدود 50 نفر از اقوام نزدیک خانواده داماد و عروس حضور داشتند.

سیدمحمدخاتمی در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، وکالت عروس و مجید انصاری وکالت داماد را بر عهده گرفتند و صیغه عقد توسط خود خاتمی جاری شد.

مهریه تنها عروس سیدمحمد خاتمی که همچون داماد دانش آموخته علوم کامپیوتر است، یک جلد کلام الله مجید و آینه شمعدان تعیین شده است.

گفتنی است سیدعماد الدین خاتمی متولد فروردین 1367 و آخرین فرزند سیدمحمد خاتمی است.

خاتمی و مجید انصاری علاوه بر عضویت در مجمع روحانیون مبارز، ظاهرا همسایه هم به شمار می روند.

ایسنا: يك روز قبل از برگزاري مراسم خاكسپاري، بستگان و همسايه‌ها اين پيرزن با تابوت خالي روبرو شدند و او را در حالي كه مشغول آشپزي بود، پيدا كردند.

يك زن 95 ساله چيني كه تصور مي‌شد، فوت كرده است شش روز بعد از تابوت بلند شد و همه را شگفت‌زده كرد.

به گزارش ايسنا، همسايه‌هاي «لي» كه ساكن ايالت «گوانگشي» است، او را بي‌حركت و در حالي كه نفس نمي‌كشيد، داخل خانه‌اش پيدا كردند.

همسايه‌های اين زن، جسد او را طبق آداب و رسوم چيني‌ها، داخل تابوتي در خانه‌اش قرار دادند تا دوستان و خانواده‌اش براي اداي احترام به منزل او بيايند.

اما يك روز قبل از برگزاري مراسم خاكسپاري، بستگان و همسايه‌ها اين پيرزن با تابوت خالي روبرو شدند و او را در حالي كه مشغول
آشپزي بود، پيدا كردند.

«لي» كه با تعجب بستگانش مواجه شده بود، گفت: فكر كنم مدت زيادي است كه خواب بودم و غذايي نخورده‌ام به همين دليل خواستم تا براي رفع گرسنگي غذا بخورم.

به گزارش روزنامه ديلي‌ميل، به گفته پزشكان اين پيرزن به «مرگ مصنوعي» مبتلا شده است كه در آن فرد نفس نمي‌كشد اما بدنش گرم مي‌ماند.

ممنون آقای فرهادی! تو با هنرت توانستی مردم این سرزمین را سر افراز کنی‌

 

ایران در نرم‌افزار خودکفا شد




معاون مرکزتوسعه فناوری اطلاعات ورسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید نرم‌افزار به خودکفایی رسیده است، از صادرات نرم‌افزار در حوزه‌های مختلف خبر داد.

 



ادامه مطلب ...

گردانندگان سایت های کلیک دزد به یک تا سه سال حبس و جزای نقدی محکوم می‌شوند.


برخی وب‌سایتها برای هدایت کلیک ها از موتورهای جستجوگر به وب‌سایت خود (کلیک دزدی) با هدف افزایش رنک از کلمات کلیدی نامرتبط استفاده می‌کنند که این موضوع منجر به اتلاف وقت و تحمیل هزینه به کاربران شده است. این افراد که اقدام به درج کلمات غیر اخلاقی و ترویج فساد می کنند براساس اعلام پلیس فتا مجرم هستند.

همچنین در همین رابطه هر فردی در بستر مبادلات الکترونیکی، با سوء استفاده یا استفاده غیر مجاز از ‘داده پیام’ برنامه‌ها و سیستم های رایانه‌ای و با وسایل ارتباط از راه دور دیگران را فریب دهد و موجب گمراهی سیستم‌های پردازش خودکار و نظایر آن شود و از این طریق وجوه، اموال یا امتیازات مالی بدست آورد، مجرم محسوب شده و علاوه بر برگشت اموال به صاحبان آن، به حبس از یک تا سه سال و پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شود.

پلیس فتا ضمن شناسایی این گونه سایت ها با گردانندگان آن برخورد قانونی می کند.

 

جسدی که ۷۲ سال تازه ماند + عکس




در سال ۱۳۴۸ اتفاقی در ابرکوه رخ داد که ایران را تکان داد، جنازه عالم وارسته‌ای بعد از ۷۲ سال سالم پیدا شد اما این عالم که در کتاب شهید دستغیب نیز از آن یاد شده، ‌ مانند دیگر عالمان این خطه در حال فراموش شدن است.



ادامه مطلب ...


 
 
زلزله مازندران ‌شهرهای این استان را لرز‌اند و باعث ‌قطع کامل خطوط ارتباطی و برق در برخی شهرهای مازندران شد.
فارس:شدت زلزله ساعت ۲۰:۴۴ دقیقه دیشب مازندران در شهرستان قائمشهر بیشتر از شهرهای دیگر مازندران بود که باعث شد مردم این شهر به خیابان‌ها هجوم بیاورند‌.

 

‌زلزله دیشب که ‌شهرهای نکا، بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، آمل و شهرهای غرب مازندران را نیز لرزاند‌؛ پس‌لرزه‌های ناشی از آن موجب وحشت مردم و فراری شدن آنها به کوچه‌هاو خیابان‌ها شد.

 

در برخی شهرها مانند قائمشهر و آمل دو زمین‌لرزه به فواصل چند ثانیه رخ داد و پس‌لرزه‌های ناشی از آن نیز دقایقی بعد به وقوع پیوست.

 

زمین‌لرزه در قائمشهر موجب قطع خطوط ارتباطی تلفن خانگی و تلفن همراه شد‌. همچنین ‌برق و گاز خانه‌‌های مردم قائمشهر بر اثر وقوع این ‌زلزله قطع ‌شد.

 

‌میزان زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌های ناشی از آن در قائمشهر بسیار شدیدتر از شهرهای دیگر مازندران بود.

 

در شهرستان سوادکوه نیز قطعی برق و گاز و خطوط ارتباطی گزارش شده است.

میزان زمین‌لرزه در شهرهای غرب مازندران کمتر از شهرهای دیگر گزارش شده است.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 24796
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم