ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:یلدا, :: ::  نويسنده : pouya

 

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

بزرگترین عیب برای دنیا همین بس که بی‌وفاست

 

 

برترین تصاویر خبری جهان در سال 2011
در روزهای پایانی سال 2011 هستیم. سالی که نامش با "اعتراض" گره خورده است؛ از نخستین جرقه‌های انقلاب‌های عربی تا شعله‌ور شدن این جنبش در کشورهای منطقه و اعتراضات گسترده در اروپا و آمریکا.

 

 

تابناک:2011 سال مردمی بود که روزها و شب‌هایشان را در خیابان‌ها گذراندند، شعار سر دادند، همدردی کردند، کشته شدند و جنگیدند. در روزهای پایانی ماه دسامبر، سایت‌های خبری و فتوبلاگ‌های معروف و معتبر جهانی، بر حسب عادت هر ساله، برترین تصاویر خبری جهان را عرضه می‌کنند.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

فيلمبرداري نارنجي پوش جديدترين فيلم داريوش مهرجويي در لوكيشن چادر رفتگران سعادت آباد به پايان رسيد. اين روزها هايده صفي ياري در حال تدوين فيلم است.

نارنجي پوش جديدترين فيلم داريوش مهرجويي از فضاي شادي برخوردار است و از شمالي ترين تا جنوبي ترين نقطه تهران از جمله لوکیشن های فیلمبرداری بوده اند. هنوز درباره حضور فيلم در جشنواره فجر خبر قطعي اي منتشر نشده. جديدترين خلاصه داستان نارنجي پوش كه نقش اصلي(عكاس) آن را حامد بهداد بازي مي كند؛ بدين شرح است:



حامد آبان عکاس حرفه ای مجلات و روزنامه ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زایی می شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می پیوندد و با عنوان «نارنجی پوش لیسانسه» به شهرت می رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب های عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می برد...

نارنجی پوش نوشته مشترک مهرجویی و وحیده محمدی فر بر اساس طرحی از وحیده محمدی فر ساخته شده. لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کامشاد کوشان، علی عابدینی، کیانوش گرامی، سیمون سیمونیان،



علی اصغر طبسی، فرهنگ سروری، اکبر محمدی فر ، پروین میکده ، امیر سیدی ، فرامرز روشنایی، شاهین جعفری، علیرضا حائری، امید علیمردانی، محمدرضا جعفرپور و میتراحجار بازیگران «نارنجی پوش» هستند.

وحیده محمدی فر، داریوش مهرجویی (نویسنده فیلم نامه)، فرخ مجیدی (مدیر فیلم برداری)، هایده صفی یاری (تدوین)، نظام الدین کیایی (صدابردار)، فریور معیری (طراح چهره پردازی)، مهدی بدرلو (مدیرتولید)، فواد بور بور (مدیر تدارکات)، مرتضی اتابکی(عکاس) و رضا درمیشیان (مجری طرح) از عوامل پشت دوربین «نارنجی پوش» هستند.

 

نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی به هرزگی کامل اخلاقی روی آورده و همین موجب رسوایی های متعدد برای نامبرده شده است.
کیهان:روزنامه انگلیسی دیلی میل در این زمینه به ۴بار ازدواج سلمان رشدی با برخی مدل های انگلیسی اشاره کرد و از افشای روابط دختری ۳۰ ساله با نامبرده در فضای اینترنت خبر داد. «دوراح رز» در صفحه فیس بوک خود ضمن انتشار برخی پیام های مبتذل مبادله شده میان وی و رشدی، از تهدید شدن دراین باره توسط رشدی خبر داده است.

به گزارش دیلی میل، سلمان رشدی که عمده شهرتش را نه به دلیل نویسندگی بلکه به دلیل داشتن روابط اخلاقی و داستان هایی که پیرامون زندگی شخصی اش وجود دارد به دست آورده است، اخیرا پس از داشتن روابط غیراخلاقی با یک دختر جوان که به دلیل روابط غیراخلاقی با مردان شهره است، با وی درگیری لفظی پیدا کرده است. رشدی ۶۴ ساله پس از آن که با دوراح رز قرار گذاشت و با وی پیام های غیراخلاقی رد و بدل کرد، اکنون با وی دچار مشکلاتی شده و این مشکلات حتی منجر به بروز جنگ لفظی میان دو طرف شده است. این در حالی است که این جنگ لفظی حتی به رسانه ها نیز کشیده شده است. رز از رشدی به عنوان انسانی بی ادب که چندین بار نامه خشونت آمیز ارسال کرده یاد می کند».

به نوشته روزنامه انگلیسی، «این دختر ۳۰ ساله مدعی است رشدی مدتی با وی در ارتباط بوده اما سپس با تهدید، خواستار قطع این روابط شده است. رز می گوید من نمی توانم ببینم زندگی من این گونه نابود شده و ساختن آن برایم بسیار مشکل است. رشدی تاکنون ۴ بار ازدواج کرده و همسران وی تماما مدل بوده اند. یکی از نزدیکان رشدی می گوید وی اکنون با هیچ زنی ارتباط ندارد اما او خود سکوت کرده است».

آیا میدانید: در جهان به ۶۰۰۰ زبان تکلم میشود.

آیا میدانید: هر قاره ای، شهری به نام «رم» دارد.

آیا میدانید: که حلزون می تواند سه سال بخوابد .

آیا میدانید: دلفین ها با یک چشم باز می خوابند .

آیا میدانید: قلب زنان نسبت به مردان تندتر می زند .

آیا میدانید: ناراحتی های پا در زنان ۴ برابر مردان است.

آیا میدانید:کوسه ها از بیماری سرطان در امان هستند .

آیا میدانید: هیچ گورخری، خط های مشابه دیگری ندارد.

آیا میدانید: ۱۳ درصد جمعیت جهان، صحرانشین هستند .

آیا میدانید: چهار پنجم جانوران رو حشره ها تشکیل داده اند.

آیا میدانید: تنها در یک پرواز، زنبور عسل به ۷۵ گل سر می زند.

آیا میدانید: چشم انسان معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل است.

آیا میدانید: ژاپن، پرمصرف ترین کشور جهان در زمینه انرژی است.

آیا میدانید: در ساخت دیوار بزرگ چین، آرد برنج به کار رفته است.

آیا میدانید: توماس ادیسون، مخترع لامپ از تاریکی وحشت داشت.

آیا میدانید: یک کودک ۴ ساله روزانه بیش از ۴۰۰ سوال می پرسد!

آیا میدانید: شیرها تا سن ۲ سالگی قادر به غرش کردن نمی باشند.

آیا میدانید: در هر یک گرم خاک، حدود ۱۰ میلیون باکتری زندگی می کند.

آیا میدانید: استرس باعث می شود، مرغ ها پرهای خود را از دست بدهند.

آیا میدانید: تعداد مرغ ها در سراسر جهان تقریبا با جمعیت انسان مساوی است.

آیا میدانید: به طور متوسط، هر فردی ۵ سال از عمر خودش را صرف خوردن می کند.

آیا میدانید: سرعت خواندن از صفحه رایانه نسبت به کاغذ معمولی ۲۵ درصد کندتر است.

آیا میدانید: نقاش معروف «لئوناردو داوینچی» معروف ترین نقاشی خود به نام «لبخند مونالیزا» را نه تاریخ زد و نه امضا کرد.

آیا میدانید: بازیافت تنها یک بطری شیشه ای، مقدار انرژی موردنیاز یک لامپ ۱۰۰ واتی به مدت ۴ ساعت را تامین می کند.

آیا میدانید: پرنده فلامینگو قادر است با سرعتی حدود ۵۵ کیلومتر در ساعت پرواز کند. این پرنده در یک شب حدود ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی می کند.

تماشا: صدای موزیک خیلی بلند است و بعضی حرف هایش را متوجه نمی شوم. معلوم است که برای انرژی گرفتن همیشه سراغ موسیقی می رود و انصافا هم همیشه نتیجه گرفته است. برایش لقب های جور واجوری از طرف هوادارانش انتخاب شده است. «سلطان» و «آقای خاص» تنها نمونه هایی از این القاب است ولی او نه رفتارهای خاصی دارد و نه مثل اغلب سلاطین خودش را می گیرد. خیلی «راحت تر» از آن چیزی است که همه فکر می کنند.

موقع حرف زدن شمرده و آرام حرف می زند و لزومی ندارد برای گرفتن جوابی «سروصدادار» اصرار داشته باشی. سکوت می کند و نگاهش را از چشم هایت می گیرد و لبخند محوی می زند. دو سال پیش هم که برای اولین بار رو به رویش نشسته بودم، همین رفتارها را داشت ولی آن روزها هنوز تا این حد از دسترس خارج نشده بود. هنوز تا این حد از رسانه ها ناامید نبود و بعضی اوقات روی جلد مجله ها آفتابی می شد.




ادامه مطلب ...

پادشاه سوازیلاند در آفریقای جنوبی، همسر دوازدهم خود را در کاخ اختصاصیش زندانی کرد.

مسواتی سوم پادشاه ایالت سوازیلاند در کشور آفریقای جنوبی است. او 13 همسر دارد. نوتاندو دیوبی همسر دوازدهم وی دو روز پیش طی گفت و گویی با مطبوعات آفریقای جنوبی فاش کرد که همسرش او را در کاخ اختصاصی خود زندانی کرده و به او اجازه خارج شدن از این کاخ را نمی دهد.

 


در همین راستا پادشاه سوازیلاند در مورد علت زندانی کردن این همسر خود گفت: او با وزیر دادگستری رابطه نامشروع داشته از همین رو باید مجازات شود. تعداد زیادی محافظ گذاشته ام که او را زیر نظر بگیرند. اکنون به جای او دارم دنبال همسر جدیدی می گردم.
 


گفتنی است نوتاندو دیوبی چند سال پیش در حالی که تنها 16 سال سن داشت، در مسابقه ملکه زیبایی سوازیلاند رتبه نخست را به خود اختصاص داد. پس از آن بلافاصله پادشاه او را به همسری درآورد.

گردشگری: سردترین پایتخت های جهان

هفت صبح: نیمه دوم سال خورشیدی برای بسیاری از کشورهایی که در نیمکره شمالی قرار دارند، سردترین ماه های سال است. به همین دلیل اگر قصد سفرهای خارجی دارید باید بدانید کدام پایتخت ها سردترین هوا را دارند.

همان طور که خورشید و گرما برای بسیاری از شهرها یک نعمت خدادادی برای جذب گردشگر است، برای خیلی از شهرها هم برف و سرما جاذبه گردشگری به شمار می رود به ویژه برای کشورهای عرب و حاشیه خلیج فارس که خیلی های شان هرگز برف را ندیده اند، برای کسانی که در شهرهای نزدیک به استوا زندگی می کنند و همین طور برای کسانی که علاقه مند به اسکی و برف بازی هستند. جا به جایی گردشگران در بین مردمان دو نیمکره نیز همیشه بوده و هست. وقتی که در نیمکره شمالی زمستان است در نیمکره جنوبی هوا دلچسب و گرم است و برعکس همین امر باعث می شود خیلی ها که وسط تابستان هوس برف بازی می کنند از نیمکره جنوبی به کشورهای نیمکره شمالی سفر کنند.

اما واقعا کدام شهرها هستند که سردترین آب و هوا را در زمستان دارند؟ در این نوشتار 10 پایتخت سرد دنیا را معرفی می کنیم:

1 – آستانه، قزاقستان
 


این شهر که از سال 1997، عنوان پایتختی خود را از آلماتی گرفته است اگرچه به دلیل معماری منحصر به فرد خود شهرتی جهانی پیدا کرده اما دمای منفی 52 درجه آن نیز، سرمای زایدالوصفی را نصیب آن کرده است. ساختمان هایی همچون کاخ صلح، کاخ ریاست جمهوری آکاوردا یا مسجد نور آستانه که معمولا در مسیر هر بیننده ای قرار دارند ازجمله بناهای معروف این شهر به شمار می روند. بنای 105 متری بی ترک (Bayterek) و برج دیده بانی آن سمبل این شهر بوده و به گفته ای داستانی – افسانه ای و تاریخی از درخت زندگی، پرنده افسانه ای شادی و تخم مرغ را در خود جای داده است.



ادامه مطلب ...

نکته جالب وقتی بود که هیچ گزارش رسمی به پلیس بابت این تصادف خونین از سوی متخلفین ارسال نشد و حتی پیگیری نیز از سوی خانواده عابر مزبور رخ نداد.


به گزارش مشرق به نقل از تعامل، چندی پیش در یکی از خیابانهای شهرک غرب کورس شبانه ای میان پورشه 911 و مرسدس بنز اس ال کا 500 مشکی رنگی درگرفت که با وجود اینکه در حوالی نیمه شب رخ داد اما تماشاچیان بسیاری را به خود جذب کرد.

در این واقعه حاضران در صحنه بعد از دیدن درگیری لفظی راکبان دو خودرو پورشه و مرسدس بنز شاهد کورس نیم ساعته این دو خودرو سوپر اسپورت در یکی از معروف ترین خیابانهای شهرک غرب بودند که سرانجامی شوم داشت.
این گزارش حاکی از این است که این دو خودرو که علارغم وجود عابران پیاده و خودروهای عبوری با سرعتی بالغ بر 100کیلومتر بر ساعت در پی یکدیگر کورس گذاشته بودند بعد از حدود 30 دقیقه به دلیل برخورد یکی از خودروها با عابر پیاده متوقف شدند.
عابر مزبور که راننده یکی از خودروهای خطی محل بود در زمان گرفتن مسافر مورد برخورد از سوی این خودرو متخلف واقع شد.
براین اساس وضعیت عابر بعد از تصادف اصلا خوب به نظر نمی رسید به طوریکه یکی از حاضران که خود را پزشک معرفی کرد خبر از مرگ در دم این عابر داد.
نکته جالب وقتی بود که هیچ گزارش رسمی به پلیس بابت این تصادف خونین از سوی متخلفین ارسال نشد و حتی پیگیری نیز از سوی خانواده عابر مزبور رخ نداد. تنها اطلاعات دردست گزارش مردمی حاضر در صحنه بوده است.
براساس این اطلاعات راننده یکی از خودروهای درگیر این ماجرا پسر یکی از مقامات ارشد دولتی است که چندی پیش پایش به ماجرای اختلاس 3000میلیاردی نیز باز شد.آقا زادگی و اعتماد به نفس بیش از حد ناشی از آن جتی موجب این شده که گزارش این تصادف به پلیس هم نرسد تا خانواده مقتول با هزینه پدر راضی گردنند .
همچنین یکی از مغازه داران محل وقوع این تصادف خونین متذکر می شود در اواسط دهه هفتادنیز چنین حادثه ای رخ داد که طی آن خودرو بنز آخرین مدلی راننده پژو مسافرکشی را زیر گرفت که منجربه فوت این راننده شد. در این حادثه،راننده خودرو متخلف فاقد گواهینامه بود که برای مدتها شرح این ماجرا به تیتر یک صفحات حوادث روزنامه ها تبدیل شد



اين روزها بحث تفاوت قيمت محصولات داخلي و صادراتي خودروسازان کشورمان به يک سوژه داغ تبديل شده و حرف و حديثهاي زيادي را به همراه داشته است. از يک سو عنوان مي‌شود که خودروهاي صادراتي کيفيت و امکانات بالاتري نسبت به محصولات داخلي داشته و از سوي ديگر بحث ارزانتر بودن قيمت خودروهاي صادراتي در کشورهاي ديگر مطرح است.

موضوع آنجا داغ‌تر شد که گمرک اعلام کرد در هفت ماهه امسال بيش از 7 هزار و 900 دستگاه انواع پرايد صادر شده است. همين آمار نشان مي داد که طي اين مدت در مجموع بيش از 41 ميليارد تومان انواع پرايد از کشور صادر شده که با تقسيم اين عدد بر تعداد پرايدهاي صادراتي رقم پنج ميليون و 200 هزار تومان براي هر دستگاه پرايد صادراتي به دست مي‌آيد. همين موضوع به تنهايي کافي بود تا سيل انتقادات به سمت شرکت سايپا روانه شود. البته بلافاصله روابط عمومي اين گروه اعلام کرد که قيمت خودروهاي صادراتي سايپا از قيمت نمونه‌هاي داخلي بالاتر است، ولي کمتر کسي حاضر به پذيرش آن بود.

خبرنگار ايسنا، براي اطلاع از کم و کيف اين موضوع به سراغ محسن جوان - معاون صادرات و امور بين الملل گروه خودروسازي سايپا، رفت و با وي به گفت وگو نشست.

وي درباره قيمت محصولات صادراتي سايپا و دليل اختلاف قيمت آن با محصولات داخلي گفت: قيمت انواع پرايد صادراتي سايپا با آپشن‌هاي (امکانات) کمتر از نمونه‌اي داخلي گران‌تر است. به عنوان مثال خودرو صبا 2010 در عراق با استانداردها و آپشن هاي كمتر از ايران از قبيل ترمز ABS، داشپور جديد و تقويت بدنه به قيمت هفت هزار و 300 دلار فروخته مي‌شود؛ يعني حدود هشت ميليون و 50 هزار تومان كه همين خودرو در ايران به قيمت هفت ميليون و 500 تا هفت ميليون و 800 هزار تومان به دست مصرف‌كننده مي‌رسد.

وي توضيح داد: خودروهاي صادراتي ما بيمه شخص ثالث، آپشن‌هاي اضافي و ماليات بر ارزش افزوده ندارند كه همين موارد حداقل 1.5 ميليون تومان به سود ما تمام مي‌شود.

او در ادامه گفت: براي خودرو صبا 2011 هر مصرف‌كننده عراقي هشت ميليون و 80 هزار دينار عراقي مي‌پردازد که بالغ بر 9 ميليون تومان مي‌شود؛ با اين توضيح که 1.5 ميليون تومان که در بالا به آن اشاره شد، براي ما ارزان تر تمام مي‌شود.

جوان به وضعيت خودروهاي صادراتي سايپا به سوريه اشاره کرد و گفت: در سوريه 60 هزار دستگاه فروخته ايم. در آنجا چون استانداردهاي خودرو خيلي سخت‌گيرانه نيست و قيمت بنزين هم بالاست (ليتري حدود هزار تومان)، خودرو صبا با موتور هزار و 100 سي.سي كاربراتوري بدون كولر، ترمز ABS ، فرمان هيدروليك و بيمه شخص ثالث به قيمت هشت هزار دلار فروخته مي‌شود كه با احتساب شماره‌گذاري و ساير موارد براي مصرف‌كننده سوري حدود 9 هزار دلار تمام مي‌شود.

او خاطرنشان کرد: اين در حالي است که در اين کشورها رقابت هم بالاست و همه خودروسازان هم حضور دارند.

وي در پاسخ به اين که پس دليل رويکرد مردم اين کشورها به خريد محصولات سايپا چيست؟ گفت: خودروي ارزان قيمت با مصرف سوخت کم و همين طور هزينه تعمير ونگهداري پايين از مهمترين عوامل رويكرد مردم اين كشورها به محصولات سايپاست.

جوان توضيخ داد: به عنوان نمونه ريو 2011 شرکت کيا با تمامي امكاناتش حداكثر شش ميليون تومان از صباي سايپا گران‌تر است، ولي هزينه نگهداري و تعميرات و همين طور قيمت قطعات آن بالاست و اين مهمترين مزيت محصولات ما در خارج از كشور و به ويژه در حوزه حمل و نقل است.

وي در ادامه به خودرو سايپا 131 اشاره کرد و گفت: اين خودرو در سوريه بالغ بر 10 ميليون و 500 هزار تومان فروخته مي‌شود. اين در حالي است که در سودان با توجه به شرايط آنجا 16 هزار دلار قيمت گذاري شده كه نزديك به 20 ميليون تومان مي‌شود. در ونزوئلا نيز سايپا 141 و سايپا 132 قيمتي بالغ بر 16 هزار دلار دارند و در مصر خودرو 132 قديمي سايپا هشت هزار و 500 دلار عرضه مي‌شود. همين طور در الجزاير قيمت بسته به مدل سايپا 132 يا سايپا 141 بين هشت تا 9 هزار دلار است.

معاون صادرات سايپا درباره دليل اعلام گمرک که باعث به وجود آمدن اين شائبه شد، توضيح داد: گمرك و سازمان توسعه تجارت براي پرداخت جوايز به صادركنندگان فرمول مشخصي دارند و براي اين كه جلوي بالا اعلام شدن قيمت محصولات از سوي صادركنندگان را بگيرند تا رقم جايزه صادراتي بالا نرود، كميته‌اي متشكل از نمايندگان وزارت بازرگاني، سازمان توسعه تجارت، گمرك و همين طور وزارت امور اقتصادي و دارايي قيمت‌ كالاها را ارزيابي و قيمت‌هاي مصوب و پايه تعيين مي‌كنند. به همين ترتيب بر مبناي قيمت پايه، قيمت خودروها در گمرك تعيين مي شود. بنابراين قيمت پنج هزار و 200 دلار به دست آمده براي پرايد نيز مصوب همين كميته است و نمي‌تواند واقعي باشد.

وي افزود: در واقع گمرك براساس اين قيمت‌هاي مصوب، قيمت‌ کالاها را به سازمان توسعه تجارت اعلام مي‌كند و آن سازمان هم بر اساس آن سه درصد جايزه صادراتي مي‌دهد. اين در حالي است که جايزه صادراتي سايپا از سال 1384 تا 1389 قريب به 16 ميليارد تومان شده كه هموز به اين خودروساز پرداخت نشده است.

جوان درباره وضعيت سايت‌هاي توليدي سايپا در کشورهاي ديگر و چگونگي تامين قطعه براي آن ها نيز به ايسنا توضيح داد: در كشورهايي كه سايت توليدي داريم، قطعات در حال حاضر از ايران به آنجا ارسال مي‌شود. البته براي اين کشورها برنامه خودكفايي داريم و مانند غربي‌ها رفتار نمي‌كنيم، بلكه علاوه بر كالا تكنولوژي هم به كشورهاي طرف قراردادمان مي‌دهيم تا بتوانيم رابطه پايدار با آن‌ها براي ادامه كار داشته باشيم.

وي درباره اوضاع فروش محصولا سايپا در سوريه گفت: فروش نسبت به ماههاي ژانويه و فوريه بهتر شده است.

معاوت صادرات سايپا در پايان تاکيد کرد: همه بايد بدانند که مصرف‌كنندگان ايراني ارزان‌ترين و با امکانات ترين خودروهاي سايپا را سوار مي‌شوند.

 

چند زن اهل زیمبابوه به جرم تجاوز به مردان در پایتخت این کشور محاکمه شدند.
 
چند زن اهل زیمبابوه به جرم تجاوز به مردان در پایتخت این کشور محاکمه شدند.

یکی از قربانیان که مایل بود ناشناس باقی بماند در یک مصاحبه با تلویزیون ملی زیمبابوه گفت: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که ۳ زن در حراره، پایتخت زیمبابوه او را سوار ماشین‌شان کردند.

وی گفت: یکی از آنها به صورت من آب پاشید و بعد آمپولی به من تزریق کرد که سبب افزایش شدید میل جنسی در من شد و مرا مجبور کردند که برای چندین بار متوالی با آنها رابطه جنسی داشته باشم.



او اضافه کرد: در نهایت آنها مرا در جنگل به صورت کاملاً برهنه رها کردند.

این زنان به اتهام ۱۷ مورد ارتکاب تجاوز به مردان روز دوشنبه در دادگاه محاکمه شدند. اگرچه هیچ قانونی در زیمبابوه در رابطه با تجاوز یک زن به مرد وجود ندارد.

این سه زن اتهامات را رد کردند و ماه گذشته به قید ضمانت از زندان آزاد شدند. آنها گفته‌اند که از زمان آزادی تاکنون به دلیل اجتناب از مزاحمت‌های ناخواسته مجبور شده‌اند که در خانه بمانند.

انتخاب اسماء ائمه اطهار (ع) بر نوزادان ایرانی در صدر انتخاب نام برای نوزادان در خانواده‌های ایرانی است.
 
انتخاب اسماء ائمه اطهار (ع) بر نوزادان ایرانی در صدر انتخاب نام برای نوزادان در خانواده‌های ایرانی است. در این میان علاقه مردم ایران به امام حسین(ع) ‌وصف ناشدنی است و هم اکنون نام حسین و ترکیبات آن بیش از دو میلیون بار در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور به ثبت رسیده است.

پایگاه اطلاعاتی جمعیت کشور نشان می‌دهد نامهای ابوالفضل حدود 500 هزار مرتبه ، عباس بیش از 600 هزار بار، سجاد 263 هزار و نام زین‌العابدین نیز 26 هزار بار در سایت سازمان ثبت احوال به ثبت رسیده است.

همچنین نامهای علی اکبر 364هزار، علی‌اصغر 278 هزار و زینب حدود 900 هزار بار در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور به ثبت رسیده است.

 
خیلی با قاطعیت نمی شود درباره درآمدهای فعلی مجری ها اظهارنظر کرد و حکم صادر کرد که زیاد یا کم می گیرند اما واضح است اوضاع مالی مجری های فعلی تلویزیون با تعدد شبکه ها و برنامه ها خیلی بهتر از دوره های پیش شده است.



ادامه مطلب ...


 

خط قرمزهای دوران نامزدی تا کجاست ؟!
دوران نامزدی بهترین دوران شناخت است زیرا افراد با ارتباط عاطفی و زناشویی می‌توانند به روحیات و رفتار یکدیگر آگاه شوند.



ادامه مطلب ...

 

 بهترین دروازه بان ایران از نگاه عابدزاده / عکس
دروازبان سابق تیم ملی فوتبال ایران، پسرش را بهترین دروازبان ایران می‌داند.


اوج نیوز: دروازبان سابق تیم ملی درباره شرایط امیر عابدزاده اظهار داشت: «امیر در حال حاضر بازیکن تیم لوس آنجلس بلوز آمریکاست و در این تیم دروازبان اصلی به شمار می‌آید.»
وی درباره بازگشت این دروازه بان 18 ساله به ایران گفت: «امیر همین حالا هم اگر به ایران بازگردد بهترین است، اما مطمئنا نمی‌گذارم اینجا بازی کند.»

او ادامه داد: «مگر در همه این سال‌ها چه گلی به سر من زدند که به سر پسرم بزنند؟»
امیر عابدزاده پسر احمد رضا عابدزاده فوتبال خود را در تیم‌های پایه پرسپولیس آغاز کرد. سپس راهی انگلستان شد و مدتی بازیکن تیم پایه تاتنهام بود. او هم اکنون در تیم جوانان لوس آنجلس بلوز که متعلق به علی و مریم منصوری دو تبعه ایرانی مقیم آمریکاست بازی می‌کند.

علی رغم هت تریک عادل، تیم فردوسی پور از تیم خداداد عزیزی شکست خورد

علی رغم هت تریک عادل، تیم فردوسی پور از تیم خداداد عزیزی شکست خورد + گزارش تصویری
عواید حاصل از دیدار خیرخواهانه دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان سیاه‌جامگان خراسان رضوی، به نونا پسانین و علی مخنگی، دو ورزشکار آسیب دیده نخاعی شهر مشهد اختصاص یافت.



ادامه مطلب ...

 

عکس: محمود كريمي درجاده چالوس با موتورسنگين
تصاویر منتشر نشده محمود كریمی در جاده چالوس با موتور سنگین...

تصاویر منتشر نشده محمود كریمی در جاده چالوس با موتور سنگین. چندی پیش حاج محمود کریمی ذاکر با اخلاص اهل بیت (ع) بر اثر تصادف با موتور سنگین در حوالی میدان چیذر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.



حدود 70 درصد از سطح زمین را آب پوشانده است. با این حال تصور شهری شناور در آب همچنان جادویی و خیالی به نظر می‌رسد. در این شهرها اغلب قایق‌ جای خودرو را گرفته‌ و خیابان‌ها از جنس رودخانه هستند. در شهرهای شناور آهنگ زندگی آرام و دلپذیر است و ترافیکی هم اگر هست ازدحام قایق است و آب و پارو ... در این ایمیل نگاهی داریم به 12 شهر بزرگی که آب شریان‌های حیاتی آنان را شکل می‌دهد.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups گلد‌کست در استرالیا

گلدکست از روزگاران قدیم زیستگاه بومیان استرالیا بوده ‌است. جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیاد این شهر را اکنون به یک مرکز تفریحی گران‌قیمت تبدیل کرده است.


به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups



ادامه مطلب ...

داستانهای جالب ملا نصرالدین



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

دانلود کلیپ دوربین مخفی زدن اردک

http://dl.bia2mobile.com/clip/900901/d-m-zadan-ordak-%5Bbia2mobile.jpg

عکس العمل رهگذرها در برابر پسری که اول اردک ها رو غذا میده و بعدش حسابی کتکشون میزنه 



ادامه مطلب ...
برچسب:سلامت, :: ::  نويسنده : pouya



ادامه مطلب ...

روزی دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟

ملا در جوابش گفت : بله ، زمانی که جوان بودم به فکر
ازدواج افتادم...

دوستش دوباره پرسید : خب ، چی شد ؟

ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم ، در آنجا با دختری آشنا شدم که بسیار زیبا بود ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود !!!

به شیراز رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او را هم نخواستم ، چون زیبا نبود...

ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و همینکه ، خیلی دانا و خردمند و تیزهوش بود . ولی با او هم
ازدواج نکردم ...!

دوستش کنجکاوانه پرسید : دیگه چرا ؟

ملا گفت : برای اینکه او خودش هم به دنبال چیزی میگشت ، که من میگشتم !!!

هیچ کس کامل نیست!

منبع: جام نیوز

برچسب:اقتصادی, :: ::  نويسنده : pouya

ک;اریکاتور/ یارانه نقدی!
یارانه نقدی 45هزار تومانی هر روز در مقابل تورم با کاهش ارزش بیشتری مواجه می شود.

برچسب:خبر, :: ::  نويسنده : pouya

ش;یث و نصرتی از یکشنبه می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند
کارشناس حقوقی فوتبال گفت: شیث رضایی و محمد نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

مجموعه اي فوق العاده زيبا از بهترين آهنگهاي اجرا شده در محرم سال هاي گذشته

( با حضور : علي عبدولمالكي , محسن چاووشي , احسان خواجه اميري , محسن يگانه , رضا صادقي , بنيامين بهادري , مسعود سعيدي , ماهان بهرام خوان , محمد عليزاده , مهدي يغمايي , هومن سودمند , علي اصحابي , علي لهراسبي , شروين , حسين تهي , پارسا چيليك , مجيد يحيايي و..... )

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/




 



ادامه مطلب ...

 

http://fc-perspolis.com/uploads/posts/1322922149.jpg

 


پرسپولیس صفر – تراکتورسازی 1

 

ملوان انزلی 1 – سایپا 1

 

مس سرچشمه 2 – مس کرمان صفر

 

نفت تهران 1 - صنعت نفت آبادان 3

 

ذوب آهن 1 – فجر سپاسی 1

 

صبا صفر – داماش گیلان 1

 

فولاد خوزستان صفر – راه آهن صفر

 

شاهین بوشهر 1 – سپاهان 1

شهرداری تبریز 1 – استقلال
2

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

ش;وک انگلیسی به فوتبال ملی ایران
رسانه های انگلیسی از جدایی قریب الوقوع کروش از تیم ملی ایران خبر می دهند.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

اس ام اس های ماه محرم

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 



 

دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع با لینک مستقیم

 

منتشر کننده فایل: تکــــــــــ کارتون – کانورت اختصاصی از دیسکت ۴٫۷ گیگابایتی
فرمت: MKV
ژانر: اجتماعی , کمدی
حجم: ۶۸۰ مگابایت
بازیگران: رضا عطاران , ویشکا اسایش , پگاه اهنگری , مانی حقیقی , فلامک جمیدی , ستاره پسیانی , حدیث میرامینی , مهنار بیات و با حضور بهاره رهنما و علی صادقی
خلاصه داستان: خانم گیاهی دبیر المپیاد دبیرستان ممتاز گلستان یک ماه مانده به ازمون المپیاد در ماه هفتم حاملگی دو قلو هایش به دنیا می اید خانم دارایی مدیر دبیرستان و فمینیست دو اتشه در این فرصت کم چاره ندارد به جز این که دبیری مرد را که به او معرفی میشود بپذیرد. ورود اقای جبلی به دبیرستانی که تاکنون هیچ مردی به انجا نرسیده همه چیز را به هم می ریزد. به خصوص زمانی که دختر های نابغه المپیاد شیمی تصمیم میگیرند کاری کنند که خانم دارایی عاشق اقای جبلی بشود.

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 572
بازدید کل : 24789
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم