sms
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

به خدا سوگند...
 
 اگر " لیوان شیشه ای " را در دست راستم
 
و " لیوان یک بار مصرف " را در دست چپم بگذارند...
 
 باز در یخچال را باز می کنم و با شیشه آب می خورم!!

 


 
 

*****************


 


 
یکی دکتر میشه..
یکی مهندس میشه..
.
.
.
.
منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!


 


 
*****************

 
 
میازار موری که دانه کش است!

در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!

می توانید بیازارید...

 


 


 
*****************

 


 
 
گاهی باید دست از سرش برداری ...

و بجاش از پات ،

برای شوت کردنش استفاده کنی ... !


 
 
 
*****************
 
 
یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته
 
فکر میکردیم خیلی تمیز شد
 
 
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم...!

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم


 


 
 
*****************
 


 
بعضيا دوستيشون مثل دوستي تام و جري مي مونه ....

از صبح تا شب مي زنن دهن همديگرو سرويس مي کنن ؛

ولي .... بدون هم نميتونن زندگي کنن ... !!!

 


 


 


 
*****************
 


 


 
خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 10 تومان بیشتر نیست
 
و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز
 
 
که ارزش یک دوست بیش از 10 تومان است !

 


 


 
*****************
 


 
این سوال مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده:
 
 این عربها "چ" ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن؟

 


 
 
 
*****************
 
 
 
 
 
کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم
 
بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت!
 

که این پشه ها بشینن عین بچۀ آدم بخورن دست از سر ما بردارن!!

 


 
 
*****************
 
 
 
 
چند روز پیش به مادر بزرگم گفتم  بیا بریم فیس بوک یه کم حال کنیم .
 
گفت:من پام درد میکنه خودت برو .
 
امشب به بابا بزرگم میگم : اقا به مادر میگم نمیاد بریم فسک بوک عشقو حال کنیم.
 
میگه برو ماشینو روشن کن خودم باهات میام!!

 
 
 
 

*****************

 
 
 
رفته بودم 80تومن پول بکشم ازکارتم دوتا10 تومنی داد
 
5تا 5تومنی
 
ده تا2تومنی
 
 با پونزده تا هزارتومنی
 
 اشک تو چشمام جمع شد
 
بنده خدا تمام جیباشو گشت تا پول منو جور کنه!!

 


 
 
 
 
*****************
 
 
 
 
چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من...
 
پیشی من..
 
 وموشی و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد...

امّا اگه بگن حیووون عصبی میشه...؟!

مـگـه جـفـتـشـون یـکـی نـیـسـتـن....؟

 


 


 
 
*****************
 
 


 
 
 
 
 
با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ...
 
 از این دورویی خودم بیزارم!!
 
 
 
*****************
 
 
اگه تو ماشینی و می بینی پسره با دوست دخترش وایستاده كنار خیابون...
 
كنار پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... )
 
بعد هم گازشو بگیر و برو
 
ثابت شده این کار خیلی حال میده!
 
 
 
 
*****************
 
 
 
 
 
 
خدایا میگم، شما که که با یه سکه پنجاه تومنی، دفع هفتاد بَلا می کنی...
 
چقدر بدیم کلا بی خیال شی ؟!
 
 
 
 
 
 
 
*****************
 
 
 
 
خدایا ردیم از خوشحالی و زندگی مرفه!!
 
 دو دقیقه روی بقیه ی کشورها تمرکز کن!!!
 
 
 
 
 
 
*****************
 
 
به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا خودش گفت
 
 و رفت و واسه ما چیزی نذاشت
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 25131
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم