ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

اولین هتل مدرن ایران + عکس




گراند هتل بدست یک مهاجر قفقازی به نام باقر خان به مساحت 1300 متر مربع در خیابان لاله‌زار جنوبی ساخته شد. الگوی پذیرایی در این هتل، از روش پذیرایی در هتل‌های اروپایی الهام گرفته شده بود.



ادامه مطلب ...
 

به گزارش سرویس ورزشی، یک منبع نزدیک به باشگاه پرسپولیس لیست احتمالی بازیکنان مورد نیاز دنیزلی و همچنین بازیکنانی که در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شوند را فاش کرد.
 

لیست جدا شده های احتمالی به شرح ذیل است:
1 – میثاق معمارزاده 2 – علیرضا محمد 3 – مجتبی شیری 4 – ابراهیم شکوری 5 – مازیار زارع 6 – امیرحسین فشنگچی 7 – مهدی مهدوی کیا 8 – ممدو تال 9 – سامان آقازمانی 10 – مهرداد اولادی 11 – وحید هاشمیان 12 – جواد کاظمیان.
 

همچنین لیست احتمالی بازیکنانی که مدنظر دنیزلی قرار دارند به این شرح است:

شهاب گردان (ذوب آهن) یا حامد لک ( صبای قم)، محسن بنگر (سپاهان)، ماهینی (ذوب آهن)، محسن ایران نژاد (شاهین بوشهر)، رضا حقیقی (فجر سپاسی)، قاسم دهنوی (مس کرمان)، کعبی (راه آهن)، میلاد زنیدپور (داماش)، انصاریفرد (سایپا) یا محمد قاضی (ذوب آهن).

به گزارش مشرق به نقل از فارس، این فرد در پاسخ به سوال قاضی سراج درباره چگونگی احراز پست مدیرعاملی گفت: من دیپلم ندارم و تنها تا دوم دبیرستان درس خوانده‌ام اما مرا رئیس هیات‌مدیره این شرکت کرده بودند.

قاضی سراج به او گفت:‌برخی از متهمان عنوان کرده‌اند که شما نفر پنجم اقتصاد ایران هستید؛ آیا می‌دانید انواع شرکت چیست؟ وی گفت: دروغ گفته اند من از اقتصاد و تجارت هیچ چیزی نمی‌دانم حتی نمی‌دانم شرکت سهامی چیست یا شرکت خاص.

قاضی سراج به او گفت تعجب‌آور است که نفر پنجم اقتصاد ایران به اعتقاد برخی متهمان پرونده حالا می‌گوید چیزی از اقتصاد نمی‌داند.

 متهم گفت: حاج آقا از من فقط یک کپی شناسنامه و کارت ملی گرفته بودند و من اصلا نمی‌دانستم چه مسئولیتی قرار است در این کارخانه داشته باشم.

(الف-ت) در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه چه کسی از شما مدارک گرفت گفت: آقای (ی.م) که پیش از این مدیرعامل این مجموعه بود با من تماس گرفت و به من گفت برایش مدارک فاکس کنم این فرد با آقای (ب‌-ب) که از آشناهای من بود هماهنگی‌های لازم را انجام داده بود.

قاضی بار دیگر از متهم پرسید آیا می‌دانی مجمع عمومی چیست؟ 

متهم گفت: نه نمی دانم مجمع عمومی چیست و حتی نحوه انتخاب مدیرعامل را نمی‌دانم.

قاضی از او پرسید چه میزان پول به نام شما بود؟

متهم گفت: 19 میلیارد تومان سهام این شرکت به نام من بود و مابقی سهام نیز در اختیار دیگر سهامداران بود.

قاضی گفت در مدت مدیرعاملی چه کارهایی انجام دادی؟

این فرد گفت: من هیچ کاری انجام ندادم و فقط از آنجا که چک ها دو امضایی بود امضای اول را من می‌زدم.

متهم گفت: من فقط می‌دانستم که فولادفام اسپادانا در خرید و فروش قراضه آهن نقش دارد و امضای چک ها را برای خرید و فروش قراضه می‌زدم.

قاضی از او پرسید آیا می‌دانی چک چیست و مسئولیت کیفری و مدنی چک و برگشتن خوردن آن چیست؟

متهم گفت: من به هیچ عنوان از این مسئولیت ها باخبر نبودم و فکر می کردم قرار است این چک ها برگشت نخورد و صرفا برای خرید قراضه استفاده شود.

قاضی به او گفت در این مدت چه میزان حقوق می‌گرفت؟

متهم گفت: ماهی یک میلیون تومان آن هم از شرکت فولاد فام اسپادانا برای من واریز می‌شد.

قاضی گفت آیا اسناد و مدارک 19 میلیارد سهام در اختیار شماست؟

متهم گفت: نه اسناد و مدارک در اختیار خود مدیران بالا دستی قرار داشت و من بعد از دستگیری متوجه این میزان پول شدم.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

دوست کسی است که من با او میتوانم صمیمی باشم و جلوی او با صدای بلند فکر کنم.

bleeding black rose

رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست بلکه به معنی حضور در درون اوست

bleeding black rose
قبل از اینکه اخم کنی، کاملا مطمئن شو که هیچ سوژه ای برای لبخند زدن وجود ندارد

 



ادامه مطلب ...

شو لباس اردک های مانکن در سیدنی استرالیا

شو لباس اردک ها


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya




         پیمان از بین 1747 نفر تو مسابقه ی امیر تتلو جزو 4 نفر برتر شده که از بین این 4 نفر  برنده ی نهایی انتخاب می شه. این برنده با رای شما دوستان انتخاب می شه. به سایت www.01.rapfa67.com مراجعه کنید. یه کادر آبی سمت چپ بالا قرار داره. هر نفر از شما دوستان می تونه تا 3 بار رای بده. پیمان از بچه های خوب و هنرمند تنکابن هستش که تو آواز ریکورد کارهاش رو ضبط می کنه. به امید موفقیت پیمان و آواز ریکورد.


پیمان - یکی بهش زنگ بزنه
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

طنز هفته

 

...

 

..

 

.

 


 

من الان موندم سی سال دیگه به نوه ام چه جوری توضیح بدم
که بابا بزرگِم با یه ریالی یه نون می خریده!

 

 

کابینه زندگی مشترک :
زن : وزیر سلب آسایش
شوهر: وزیر کار
مادرزن: وزیر جنگ
مادر شوهر: وزیر اغتشاشات
خواهر زن : جاسوس دوجانبه
خواهر شوهر: وزیر اطلاعات و بازرسی
پدرزن: وزیر ارشاد
پدرشوهر: رئیس سازمان بهزیستی.
 

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

Ghezavat.Ali

برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید...

download   |


 

 

روحش شاد یادش گرامیایرج‌قادری بدون اطلاع رسانی و در سکوت کامل خبری درخاک آرام گرفت! + تصاویر مراسم
در سكوت و بدون هیچ‌ اطلاع‌رسانی در بهشت بی بی سكینه كرج به خاك سپرده شد...

ایرج قادری، كارگردان و بازیگر سینما بامداد امروز 17 اریبهشت ماه درگذشت و در سكوت و بدون هیچ‌ اطلاع‌رسانی در بهشت بی بی سكینه كرج به خاك سپرده شد.
فرامرز امینی از دوستان و نزدیكان قادری این خبر را تایید كرد و گفت: این خاكسپاری دقایقی پیش به پایان رسید. این كارگردان و بازیگر فقید سینما با نام كامل امیرایرج قادری متولد 1314 در تهران و دارای مدرك تحصیلی كاردانی بود. او فعالیت در سینما را با بازی در نقش كوتاهی در فیلم «چهارراه حوادث» ساموئل خاچیكیان در سال 1333 آغاز كرد و اولین فیلم خود را نیز در سال 1344 با نام «داغ ننگ» كارگردانی كرد.


 در اواخر بازی پرسپولیس و الهلال یک بار دیگر در ورزشگاه های ایران شاهد آن بودیم که میزان تماشاگران به تعداد مشخص اعلام شد که با توجه به نبود سیستم پرداخت بلیط الکترونیکی و امکانات لازم برای شمارش تماشاگران این شمارش امری غیر واقعی و صرفا تخمینی می باشد و البته مورد انتقاد شدید مجری برنامه 90.

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

دانلود 55 Wonderful Animals HQ Wallpapers Set 11 - عکس های حیرت انگیز با موضوع حیوانات

دانلود 55 Wonderful Animals HQ Wallpapers Set 11 - عکس های حیرت انگیز با موضوع حیوانات
 

عنوان: عکس های حیرت انگیز با موضوع حیوانات - Wonderful Animals Wallpapers
کیفیت: HQ - بسیار خوب
رزولیشن: 1600x1200
فرمت: JPG
تعداد: 55 عدد

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
به خدا سوگند...
 
 اگر " لیوان شیشه ای " را در دست راستم
 
و " لیوان یک بار مصرف " را در دست چپم بگذارند...
 
 باز در یخچال را باز می کنم و با شیشه آب می خورم!!


ادامه مطلب ...

 

دانلود نقشه کامل راه ها و شهرهای ایران


شما با داشتن این نقشه قادر خواهید بود تا تمام مسیرهایی را که به شهرها و روستاهای کشور منتهی می شوند را مشاهده کنید و از این طریق کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان انتخاب نمایید.

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت

 

 

دوستی یک پسربچه با مار به این بزرگی !



ادامه مطلب ...

به گزارش مشرق به نقل از مهر، جزیره ابوموسی تا بندرعباس 283 کیلومتر و تا بندرشارجه 65 کیلومتر فاصله دارد. این جزیره که از شمال به تنب کوچک و از شمال شرقی به جزیره تنب بزرگ نزدیک است جنوبی ترین جزیره ایران است. جزیره ای که در آن 6 هزار ایرانی زندگی می کنند و حدود 8/12 کیلومتر مربع مساحت دارد.

کشورهای بیگانه به دلیل موقعیت استراتژیک جزیره همیشه قصد داشته اند هر طور شده آنها را از آن خود کنند چه زمانی که در اختیار بریتانیایی ها قرار گرفت چه اکنون که اعراب کشور تازه تاسیس امارات ادعای مالکیت بر آن را دارند. آن هم به دلیل سکونت تنها چهار نفر اماراتی در روستای کوچکی در ابوموسی. با جمعیتی که بیشتر آنها ملیت کشورهای دیگر را دارند.



ادامه مطلب ...
مهدی هاشمی / گلاب آدینه

مرژانو - بازیگر زن معروف که همسرانشان نیز بازیگرند


ادامه مطلب ...
این مطلب ترجمه شده از زبان آلمانی هست بیشتر در خصوص ایرانی‌های خارج از کشور تنظیم شده ! پس لطفا به دل نگیرید.


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

 

علی کریمی امروز در تمرین پرسپولیس با تی شرتی حاضر شد که روی آن نوشته شده بود« NO FEAR» که معنای آن « نمی ترسم» است. او با این واژه برای چه کسی خط و نشان کشیده است؟ برخی آن را تقابل با دنیزلی می دانند و عده ای نیز معتقدند او با این کار اعلام کرده که نرفتنش به تبریز به دلیل ترس از تقابل با هواداران تراکتور نبوده است.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

دانلود فایل تصویری

برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید...

download

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
 
پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

میوه فیسالیس در كشور تولید شد

میوه فیسالیس در كشور تولید شد+عکس
نخستین تولیدكننده میوه فیسالیس در كشور گفت: برای نخستین بار این میوه در ورامین تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

عصر ایران:محمدرضا تیموری افزود: میوه فیسالیس بومی مناطق آمریكای جنوبی و تركیبی از طعم میوه های توت فرنگی، گیلاس، كیوی و آناناس است كه به دلیل طعم خوش و بی نظیرش در كشورهای اروپایی و آمریكایی طرفداران زیادی دارد.

وی تصریح كرد: هم اكنون این میوه در شش هزار متر مربع از گلخانه های ورامین زیر كشت قرار گرفته كه در فصل زمستان كشت و در بهار برداشت می شود.

 

این تولیدكننده میوه فیسالیسی با اشاره به تولید اقتصادی این میوه گفت: بر اساس آمار جهانی، میوه فیسالیس در هر هكتار بین 22 تا 36 تن تولید می شود كه هر 100 گرم آن در بازار به قیمت سه تا چهار هزار تومان به فروش می رسد.

وی با بیان این كه، میوه فیسالیس به دلیل قرار گرفتن در لفاف كاغذی شكل فاقد هرگونه آلودگی و عوامل بیماری زا است، اظهار داشت: این میوه بدون نگهداری در یخچال بیش از 10 روز ماندگاری دارد و در صورت نگهداری در یخچال حدود 2 ماه مدت زمان ماندگاری این میوه نیز افزایش می یابد.

تیموری در گفت و گو با ایرنا به خواص درمانی این میوه اشاره كرد و گفت: این میوه یكی از غنی ترین منابع طبیعی آنتی اكسیدان ها و سرشار از ویتامین های A - E - C - P - F است و بدن انسان را در مقابل خنثی سازی رادیكال های آزاد كه موجب بروز بیماری هایی همچون سرطان، سكته قلبی، پروستات، آسم و آلرژی می شود، حفاظت می كند.

وی با بیان این كه، از میوه فسالیس در تهیه كرم های آرایشی نیز استفاده می شود تصریح كرد: همچنین مصرف این میوه تاثیر بسزایی در شادابی و طراوت پوست و تقویت قوای جنسی دارد.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

 

يلتسين

رقص يلتسين جزو بامزه ترين و جنجالي ترين برنامه هايي بود که توسط خبرنگاران مختلف هنگامي که او در پست رياست جمهوري روسيه بود از اينجا و آنجا ضبط ميشد!

 

 

 

 

 

کلينتون

کلينتون يک نوازنده کاملا متبحر در نوازندگي ساکسيفون است. او سالها به نوازندگي اين ساز به همراه بزرگان موسيقي جز پرداخته است. در اين تصوير او براي يلتسين مي نوازد.

 

 

 

 

 

صدام

در اين تصوير صدام ديکتاتور سابق عراق را ميبينيد که به دور از تنشهاي معمولي که در کشور داشت، تني به آب زده... البته در کنار باديگاردش! :1r0n6:

 

 

 

 

 

ولاديمير پوتين

ولاديمير پوتين ريس جمهور سابق  روسيه يک ورزشکار تمام عيار است. او که داراي کمربند سياه است، همچنان به تمرين ميپردازد.

 

 

 

 

ياسر عرفات

در اين تصوير ياسر عرفات مهمترين شخصيت بين اللملي فلسطين را سوار بر اسب ميبينيد.

 

 

 

 

 

جان اف کندي

جان اف کندي که محبوبيت خاصي ميان مردم آمريکا داشت عاشق دريانوردي بوده. در اين تصوير او را روي قايقش ميبينيد.

 

 

 

 

 

چگوارا

چگوارا مبارز مشهور آرژانتيني شغل اصليش طبابت بود و سالها در مراکز خيريه و جزام خانه ها به بيماران کمک ميکرد.

 

 

 

 

 

ناصرالدين شاه قاجار

اين هم عکسي از ناصرالدين شاه قاجار که علاقه عجيبي داشت که در زمان خود بسيار مدرن مينمود. ناصرالدين شاه عاشق عکاسي بود! در اين تصوير او را در کنار دوربينش مي بينيد

 

 

 

 

 

فيدل کاسترو

فيدل کاسترو رهبر کوبا همچون ديگر همکيشانش، علاقه وافري به سيگار برگ داشت. البته سيگار برگ تا حدي نشانه مردمي بودن هم در کوبا محسوب ميشود، چراکه اين سيگار يکي از علايق مهم قشر کارگر در کوبا است.

 

 

براي سيگار کشيدن کاسترو فعل ماضي استفاده کرديم چون او بخاطر بدآموزي مصرف سيگار چنديست که اين عمل را ترک کرده! اين هم تصويري از کاسترو در حال ورزش!

 

 


 

کارتر

در آمريکا يکي از علايق مردم ساخت خانه هاي چوبي است. خانه هاي ويلايي که اکثرا" يک طبقه ساخته ميشوند. در اين تصوير کارتر را ميبينيد که با دست خود مشغول ساخت خانه است.

 

 

 

 

بوش پدر   

بوش پدر مزرعه بزرگي در تگزاس دارد که اوقات فراغت خود را در آن ميگذراند. البته ماهيگيري هم جزو علايق اصلي اوست که حتي در زمان شديدترين درگيري هاي بين المللي فراموش نميشود.

 

 

 

 

بوش پسر

بوش پسر از زمان جواني به خلباني ميپرداخته و در اين تصوير هم او را پس از عمليات و پياده شدن از هواپيمايي فوق مدرن مي بينيد.

 

 

 

 

رونالد ريگان

رونالد ريگان ريس جمهور امريکا، قبل از رسيدن به مقام رياست کشور هنرپيشه اي معروف بود که اين شهرت باعث شد، گوي سبقت را از کانديداي ديگر بربايد. در اين تصوير او را در صحنه اي از فيلمهاي کابويي آن زمان ميبينيد.

 

 

 

 

ملکه اليزابت

جمع آوري مجموعه هاي گوناگون در خانواده هاي سلطنتي بريتانيا بسيار معمول است. در اين تصوير ملکه اليزابت را هنگام تماشاي کلکسيون تمبرش مي بينيد.

 

 

 

 

توني بلر

توني بلر نخست وزير سابق انگليس، در نواختن گيتار الکتريکي مهارت دارد. او قبل از رسيدن به مقام نخست وزيري به اجراي کنسرت هم پرداخته بود.

بزرگترين و تاثير گذارترين رهبران جهان هم هنگام فراغت به علايق خود مي پردازند
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
چی میشد اگه این هالیوودی ها پشمالو بودند ؟!


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 24802
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم