ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبا با صدای مجید و وحید خراطها به نام های ( کی اومده بجای من / زیاد بال پرت دادم ) Saeed Shayesteh

MP3
 
320
 


فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت ۲۰:۳۰ در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت:« دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستانی در کاشان منتثل شدند.»

او این را گفت و ادامه داد:« در این سانحه که در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر ۱۳۵ به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است.»

سرهنگ مهماندار در پایان گفت:« بر اساس آخرین اخبار دریافتی علی دایی پس از چند ساعت استراحت، از بیمارستان مرخص خواهد شد. دایی در این سانحه رانندگی با مشکلی روبه رو نشده اما پزشکان اعلام کرده اند چون پیش از این بر روی سر دایی جراحی پلاستیک صورت گرفته بهتر است او چند ساعتی را در بیمارستان استراحت کند هر چند در مجموع او با مشکلی روبه رو نیست.»



برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
تماشا: بعد از بازی خوب اشکان دژاگه جلوی قطر، کارلوس کی روش در استفاده از بازیکنان ایرانی مقیم اروپا بیشتر از قبل ترغیب شده است.

سرمربی تیم ملی که در حاشیه مراسم قرعه کشی دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی با خبرنگاران سخن می گفت تصریح کرد:«من دنبال دژاگه های دیگری هم برای حضور در تیم ملی هستم. به سفرهایم در اروپا ادامه خواهم داد تا هر بازیکن ایرانی الاصلی که شرایط حضور در تیم ملی را دارد زیر نظر بگیریم.»

اینطور که به نظر می رسد اصلی ترین گزینه مربی معروف پرتغالی برای دعوت به تیم ملی "رضا قوچان نژاد" باشد. مهاجمی ایرانی– هلندی که در لیگ بلژیک با گلزنی هایش به شهرت خوبی رسیده و باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.
 


گوچی که مدت ها مصدوم بود و هفته قبل بالاخره توانست جلوی استاندارد لیژ به میدان برود و هفته قبل هم جلوی چشمان کی روش –که برای دومین بار بازی او را از نزدیک می دید– 20 دقیقه ای بازی کرد.

 تازه ترین خبر برای این بازیکن ایرانی الاصل تیم آینده اوست. از آنجایی که به جز کی روش استعدادیاب های چند باشگاه آلمانی و هلندی هم برای دیدن بازی قوچان نژاد به بلژیک رفته بودند حالا بحث ها درمورد تیم فصل بعدی رضا حسابی بالا گرفته.

به نوشته یکی از سایت های هلندی، باشگاه اوترخت هلند به قوچان نژاد قراردادی پنج ساله پیشنهاد داده و این درحالیست که او تا سال 2014 با باشگاهش قرارداد دارد. به جز اوترخت تیم های رودا کر کراد، NEC و دی گرافشاپ هم دوست دارند مهاجم گلزن سنت ترودین را در تیمشان داشته باشند.



گوچی می آید؟

اما در شرایطی که همه جا صحبت از احتمال حضور رضا قوچان نژاد در اردوی تیم ملی ایران است یکی از کاربران سایت پرشین فوتبال مدعی شده که رضا خودش را فردی هلندی خوانده که علاقه ای به بازی در تیم ملی ایران ندارد.

به نظر می رسد این شایعه نباید صحت داشته باشد چراکه تا امروز سرمربی تیم ملی دو بار بازی قوچان نژاد را از نزدیک دیده و قطعا اگر رضا علاقه ای به بازی برای تیم ملی ایران نداشت کی روش وقت خود را برای سفر به بلژیک هدر نمی داد.
دور از جون دانش ، زگهواره تا گور تراول بجوی.
گورستان پر از آرزوهای در خاک رفته است!
سایه ها ،در هوای ابری خستگی در می کنند.
هیچ گاه نابینایان تصمیمات کورکورانه نمی گیرند.
وقتی کاسه ی سرم داغ میشود، افکارم را فوت می کنم.
گاهی قلم در مسیر نوشته هایم سرسره بازی می کند.
در زمان خوشحالی سلول های تنم بشکن می زنند.
اگر خودتان را به آن راه زدید، مواظب باشید گم نشوید.
اونهایی که شما را آدم حساب نمی کنند ، ریاضی بلد نیستند .
در کوچه رویاها قرار داشتیم ،اما خیالش بد قولی کرد.
برای گفتن دروغ های شاخدار ، فن بیان را آموخت .
گلوله مهربان فقط اجسام بی جان را هدف قرار می دهد .
اینها حرف بی حساب من است ، حرف حساب شما چیست .
بعضی ها برده عواطف خویش هستند و بعضی برده سنت های خود.
بی طرف ها از کدام طرف بی طرف هستند .
خیابان یک طرفه و دو طرفه داریم ولی خیابان بی طرف خیر .
برای آنکه آینده اش را خراب کنند حالش را گرفتند .
بعضی ها درخور هستند و عده ای در بخور بخور .
شاید زیباترین منحنی دنیا ، لبخند باشد.
شیرین ، زندگی تلخی را برای فرهاد رقم زد.
مشق نگاهش جوهر قلمم را تمام کرد.
برای فاسد نشدن افکارم ، آنها را داخل فریزر گذاشتم.
در مواقع بیکاری چرخ افکارم لنگ میزند.
شب در کارنامه سیاه زندگیش ، بی نهایت ستاره دارد.
نمی دانم شما تره چه کسی را پاک میکنید ، اما من کشک خودم را می سابم.
وقتی از ناراحتی منفجر شد همه بدنبال پیدا کردن جعبه سیاه او بودند.
برای باز شدن بختش آدرس کلید ساز را گرفت.
چشمانم کم سو شده و فقط می تواند ترانه بخواند.
نمی دانم چرا همه به فکر روز مبدا هستند ولی اسمی ازاین روز در تقویم نیست.
وقتی به بختم لگد زدم ، مچ پایم از ترس در رفت.
بعضی ها دورتان میگردند و بعضی ها شما را دور میزنند.
در روزهای بارانی سایه ام به دنبال کارهای شخصی اش میرود
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
تصاویر خنده دار ورزشی


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
دانلود جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدئوها و آلبوم ها
 

 

 

 

 امیر تتلو به نام زیر همکف

http://mahaan.persiangig.com/document/101.gif

http://mahaan.persiangig.com/other/images.jpeg1.jpeg



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
با فرا رسيدن‌ سال‌ نو، سفره‌ مبارك‌ هفت ‌سين‌ را مي ‌گسترانيم.سفره‌اي‌ از هفت‌ گونه‌ گياه‌ و دانه‌ و خوردني‌ دلپذير. آب‌ و آيينه، شمع‌ و چراغ، نقل‌ و نبات‌ و گل‌ و سبزه‌ در آن‌ مي ‌نهيم، كتاب‌ آسماني‌ خود را مي‌ گشاييم‌ و در لحظه‌ حلول‌ سال‌ نو در برابر سفره‌اي‌ از بركت‌ الهي‌ و به‌ اميد رونق‌ و بهبود و معيشتي‌ بهتر دست‌ به‌ دعا برمي‌ داريم.

 

 



ادامه مطلب ...
برترین ها :سرآغاز جشن نوروز، روز نخست ماه فروردين است و به دليل اينكه برخلاف سايرجشن‌ها برابري نام ماه و روز را به دوش نمي‌کشد بر ساير جشن‌ها‌ي ايران باستان برتري دارد.
در مورد پيدايي اين جشن افسانه‌هاي بسيار است اما آنچه به آن جنبه‌ رازوارگي مي‌بخشد آيين‌هاي بسياري است که روزهاي قبل و بعد از آن انجام مي‌گيرد.

c2c91608bd3e1b7cefae41e05c7843e0 آموزش کاشتن سبزه عید نوروز



ادامه مطلب ...

 

مرد پرحاشیه، اما بی‌حاشیه موسیقی ایران! این شاید بهترین تعبیر برای محسن چاوشی باشد.

http://mahaan.persiangig.com/document/101.gif

 

 



ادامه مطلب ...


Mohammad Royanian.jpg

سایت گل نوشته محمد رویانیان پس از جذب مهرداد پولادی و توافق با هادی عقیلی، قصد دارد جلال حسینی، دیگر مدافع فیکس تیم ملی و مجتبی جباری ستاره اول استقلال در این فصل را به خدمت بگیرد.



ادامه مطلب ...

 

کاریکاتور/ تعطیلی ۲۸ اسفند!



مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما مدارس را در روز 28 اسفند تعطیل نمی‌کنیم، اما اگر دانش‌آموزان بخواهند همراه خانواده خود به مسافرت بروند، مشکلی نداریم.

 

 

سمند ديزلي سال آينده به توليد مي‌رسد

معاون مركز طراحي و توسعه محصولات جديد ايران خودرو از توليد نمونه‌هاي آزمايشي خودرو سواري ديزلي در سال آينده خبر داد.

نيما مصلح در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرين وضعيت پروژه‌ توليد خودرو سواري ديزلي در ايران، اظهار كرد: سال آينده طبق برنامه‌ پيش‌بيني شده نمونه‌هاي آزمايشي سواري ديزلي توليد مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه نمونه‌ آزمايشي سواري ديزلي در خانواده محصولات سمند توليد خواهد شد، خاطرنشان كرد: پس از توليد و تست نمونه آزمايشي، در خصوص زمان و نحوه‌ تجاري‌ سازي اين خودرو تصميم‌گيري خواهد شد.

معاون مركز طراحي و توسعه محصولات جديد ايران خودرو در خصوص قيمت عرضه سواري ديزلي، تصريح كرد: در حال حاضر برآورد دقيقي در اين خصوص صورت نگرفته است. البته در دنيا خودروهاي سواري ديزلي توليد ‌شده معمولا حدود سه تا چهار ميليون تومان گران‌تر از نرخ خودروهاي مشابه بنزين‌سوز آن به فروش مي‌رسند.

به گزارش ايسنا، سواري ديزلي مزيت‌هاي بسياري نسبت به سواري بنزين‌سوز دارد. مصرف سوخت خودرو ديزل كمتر از خودرو‌هاي بنزين‌سوز بوده و به همين دليل آلايندگي آن كمتر است. همچنين بازدهي سواري ديزلي حدود50 درصد بيشتر از سواري بنزين‌سوز است.

سواري‌ ديزلي فاقد برخي قسمتهاي برقي خودروي بنزين‌سوز مانند كوئل و شمع است و به همين دليل هزينه‌ نگهداري اين خودروها نيز كمتر از سواري بنزين‌سوز است.

در حال حاضر حدود50 درصد خودروهاي سواري در اروپا به صورت ديزلي توليد مي‌شوند.

 

 
سیدمحمدخاتمی در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، وکالت عروس و مجید انصاری وکالت داماد را بر عهده گرفتند و صیغه عقد توسط خود خاتمی جاری شد.


عصر پنجشنبه مراسم ساده عقد سید عماد الدین خاتمی، تنها فرزند پسر رئیس‌جمهور سابق کشورمان برگزار شد.


به گزارش بازتاب ، در این مراسم که در دفتر حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی برگزار شد، حدود 50 نفر از اقوام نزدیک خانواده داماد و عروس حضور داشتند.

سیدمحمدخاتمی در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، وکالت عروس و مجید انصاری وکالت داماد را بر عهده گرفتند و صیغه عقد توسط خود خاتمی جاری شد.

مهریه تنها عروس سیدمحمد خاتمی که همچون داماد دانش آموخته علوم کامپیوتر است، یک جلد کلام الله مجید و آینه شمعدان تعیین شده است.

گفتنی است سیدعماد الدین خاتمی متولد فروردین 1367 و آخرین فرزند سیدمحمد خاتمی است.

خاتمی و مجید انصاری علاوه بر عضویت در مجمع روحانیون مبارز، ظاهرا همسایه هم به شمار می روند.

کره جنوبی
ایران
ازبکستان
قطر
لبنان
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

آهنگ جديد و فوق العاده زيبا و شنيدنی از محسن چاوشی به نام نفرين به جنگ ...

  این ترک از آلبوم دلصدا میباشد که به زودی منتشر خواهد شد

http://dl.melodya.in/Music/esfand/15/Delseda-Chavoshi.jpg

Mp3 - 128

Nefrin Be Jang

در آستانه فرارسیدن عید نوروز، همراه اول به مشترکان سیم کارت های اعتباری خود عیدی می دهد.
هفت صبح:در آستانه فرارسیدن عید نوروز، همراه اول به مشترکان سیم کارت های اعتباری خود عیدی می دهد. طرح نوروزی میلیون ها شادباش برای کلیه مشترکان اعتباری همراه اول از تاریخ 15 اسفندماه سال 1390 تا 15 فروردین ماه سال 1391 اجرا می شود.

براساس این طرح، شارژ 20 هزار ریالی 30 درصد شارژ هدیه دارد. مشترکان اعتباری همراه اول می توانند جهت اطلاع از میزان شارژ اصلی و هدیه و زمان پایان طرح، کد (*140*11#) را شماره گیری و جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

 
مهر : مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها اتهام زده اند خبر داد.عادل فردوسی پور در یکی از برنامه هایش پس از اینکه تلفن حسین جلالی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی قطع شد، این قطع ارتباط را به فشار دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی مرتبط کرد. به همین خاطر مدیر کل حقوقی وزارت ورزش از این فردوسی پور به مراجع قضایی شکایت کرده است.

احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن تایید این خبر گفت: « در جریان این برنامه تلفن جلالی قطع شد که فردوسی پور بلافاصله با طعنه اعلام کرد که این ارتباط تلفنی به طور خود جوش قطع شده در حالی که طبق ادعای جلالی پس از قطع تماس تلفنی هیچگونه تلاشی از سوی عوامل برنامه نود در این خصوص انجام نشد، در واقع فردوسی پور به گونه ای با جلالی مصاحبه کرد و فضای برنامه را طوری جلوه داد که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون دو و میدانی دخالت کرده، بنابراین در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز دخالت خواهد کرد، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هیچ انتخاباتی دخالت نمی کند.»

رسولی نژاد با بیان اینکه از افراد دیگری که در این مدت بدون مدرک، به وزارت ورزش و جوانان در خصوص دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیونها تهمت زده اند نیز شکایت کرده اند گفت:« از عادل فردوسی پور نیز به خاطر این اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده ایم.»

 

 
میزان تحصیلات بازیگران سینما,تحصیلات بازیگران سینما
 
شهاب حسینی: متولد ۵۲ در تهران (تحصیل در رشته روانشناسی را رها کرد)

 
شهرام حقیقت دوست: متولد ۵۱(کارشناس رشته تئاتر)
 
رضا داوود نژاد:متولد ۵۹ در تهران ( تحصیل در رشته حقوق را رها کرد)
 
سام درخشانی: متولد ۵۹ در تهران(تحصیل در رشته نمایش را رها کرد)
 
بهرام رادان: متولد ۵۸ در تهران( لیسانس مدیریت بازرگانی)
 
حبیب رضایی: متولد ۴۸ در مشهد( لیسانس مدیریت بیمارستان)
 
مریلا زارعی: متولد ۵۳ در تهران(لیسانس مهندسی صنایع غذایی)
 
فقیهه سلطانی: متولد ۵۳ در تهران(لیسانس ادبیات نمایشی)
 
رامبد شکرآبی: متولد ۵۱ در تهران( دیپلم ریاضی)
 
رضا شفیعی جم: متولد ۵۰ در تهران( لیسانس نقاشی)
 
غزل صارمی: متولد ۵۷ در تهران(دیپلم)
 
میلاد صدر عاملی: متولد ۶۱ (دانشجوی رشته مهندسی نساجی)
 
امیر حسین صدیق: متولد ۵۱ در نیشابور( دیپلم بازیگری)
 
لادن طباطبایی: متولد ۴۹ در تهران(لیسانس بازیگری)
 
شبنم طلوعی: متولد ۵۰ در تهران( دیپلم)
 
پرستو صالحی: متولد ۵۶ در تهران( لیسانس)
 
رزیتا غفاری: متولد ۵۱ در تهران(لیسانس کارگردانی سینما)
 
شقایق فراهانی: متولد ۵۱ در تهران( لیسانس نقاشی)
 
گلشیفته فراهانی: متولد ۶۲ در تهران(دانشجوی رشته موسیقی)
 
نگار فروزنده: متولد ۵۷ در تهران(دیپلم)
 
حدیث فولادوند: متولد ۵۶ در تهران(فوق دیپلم)
 
علی قربان زاده: متولد ۵۷ در تهران(دیپلم)
 
شبنم قلی خانی: متولد ۵۶ در تهران(فوق لیسانس رشته تئاتر)
 
محمد رضا گلزار: متولد ۵۴ در تهران(لیسانس مکانیک سیالات)
 
سروش گودرزی: متولد ۵۳ در تهران( لیسانس کامپوتر)
 
لادن مستوفی: متولد ۵۱ در شهسوار(لیسانس کارگردانی)
 
مرجان محتشم: متولد ۴۸ در تهران( رها کرده دبیرستان)
 
یکتا ناصر:متولد ۵۷ در تهران(لیسانس مهندسی محیط زیست)
 
بهاره رهنما: متولد ۵۲ در تهران(لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی.دانشجوی فوق لیسانس در رشته نمایش)
 

لیلا حاتمی: متولد ۵۱ در تهران ( تحصیل در مهندسی برق و ادبیات مدرن فرانسه را در سوییس نیمه کاره رها کرد)

 

ایسنا: يك روز قبل از برگزاري مراسم خاكسپاري، بستگان و همسايه‌ها اين پيرزن با تابوت خالي روبرو شدند و او را در حالي كه مشغول آشپزي بود، پيدا كردند.

يك زن 95 ساله چيني كه تصور مي‌شد، فوت كرده است شش روز بعد از تابوت بلند شد و همه را شگفت‌زده كرد.

به گزارش ايسنا، همسايه‌هاي «لي» كه ساكن ايالت «گوانگشي» است، او را بي‌حركت و در حالي كه نفس نمي‌كشيد، داخل خانه‌اش پيدا كردند.

همسايه‌های اين زن، جسد او را طبق آداب و رسوم چيني‌ها، داخل تابوتي در خانه‌اش قرار دادند تا دوستان و خانواده‌اش براي اداي احترام به منزل او بيايند.

اما يك روز قبل از برگزاري مراسم خاكسپاري، بستگان و همسايه‌ها اين پيرزن با تابوت خالي روبرو شدند و او را در حالي كه مشغول
آشپزي بود، پيدا كردند.

«لي» كه با تعجب بستگانش مواجه شده بود، گفت: فكر كنم مدت زيادي است كه خواب بودم و غذايي نخورده‌ام به همين دليل خواستم تا براي رفع گرسنگي غذا بخورم.

به گزارش روزنامه ديلي‌ميل، به گفته پزشكان اين پيرزن به «مرگ مصنوعي» مبتلا شده است كه در آن فرد نفس نمي‌كشد اما بدنش گرم مي‌ماند.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

آهنگ جدید و فوق العاده مهدی مقدم و یاها کاشانی به نام خوشی زده زیره دلت  ...

http://dl.melodya.in/Music/esfand/14/mehd1.jpg

 



ادامه مطلب ...

 

اعتراض خواهر احمدی نژاد به نتایج انتخابات




پروین احمدی نژاد: بنده اعتراض كتبي خود را نسبت به بروز تخلفاتي كه توسط بسياري از مردم گرمسار رويت شده به فرمانداري ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولين ذيربط در اين رابطه خواهم ماند.

 

نامزد انتخاباتي حوزه انتخابيه گرمسار با اشاره به اينكه هنوز آراي قطعي در اين حوزه اعلام نشده است، تاكيد كرد:‌ در روز و شب برگزاري انتخابات در حوزه گرمسار، تخلفات انتخاباتي از سوي برخي نامزدهاي اين حوزه مشاهده شد كه اين امر خلاف قانون بوده و بنده اعتراض خودم را نسبت به اين موضوع تسليم مسئولين برگزاري انتخابات خواهم كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پروين احمدي نژاد افزود: نبايد با زير سوال بردن سلامت برگزاري انتخابات آب به آسياب دشمن ريخت اما همه بايد در مقابل قانون فروتني داشته و قانون را حكم اول و آخر بدانيم.

وي با اشاره به اينكه در قانون راهكارهايي تعبيه شده تا حقي از هيچ نامزدي تضييع نشود، افزود: بنده اعتراض كتبي خود را نسبت به بروز تخلفاتي كه توسط بسياري از مردم گرمسار رويت شده به فرمانداري ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولين ذيربط در اين رابطه خواهم ماند.

احمدي نژاد در پايان تاكيد كرد: در هر صورت تابع قانون بوده و خواهم بود.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

وضعیت ایران در قرعه کشی جام جهانی

 


همشهری آنلاین:
وضعیت تیم‌های آسیایی در مقدماتی جام جهانی حاکی از آن است که تیم ملی ایران و کره‌جنوبی در رده دوم گروه‌ها قرار خواهند گرفت و با هم بازی نخواهند داشت.

به گزارش سایت خبری ورزش 3،  در قرعه کشی وضعیت تیم‌های آسیایی در مرحله آخر مسابقات مقدماتی جام جهانی ، فیفا بر اساس رنکینگ سال 2011 تیم‌ها عمل می‌کند و بر این اساس تیم‌های ژاپن و استرالیا که دو تیم نخست آسیا هستند سرگروه می‌شوند و تیم‌های کره جنوبی و ایران در رده دوم گروه‌های شان قرار می‌گیرند.

 بدین ترتیب ، ایران اینبار با دو تیمی که سبب حذفش از جام جهانی قبلی شدند ، برخورد نخواهد داشت چون کره شمالی حذف شده و کره جنوبی هم در گروه ما قرار نمی‌گیرد.

 شاید هم گروهی ایران و استرالیا ، هیجان بازی‌های تاریخی مقدماتی جام جهانی 1998 را باری دیگر برای ایرانیان تکرار کند.

 تیم‌های عراق (گروه اول)، کره‌‌جنوبی (گروه دوم)، ازبکستان (گروه سوم)، استرالیا(گروه چهارم) و ایران (گروه پنجم) به عنوان تیم‌های‌برتر گروه‌‌های پنج‌گانه جواز صعود دریافت کردند.

 تیم‌های اردن، لبنان، ژاپن، عمان و قطر به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های اول تا پنجم به دور بعدی راه یافتند.

 سید یک(SEEDING): استرالیا و ژاپن

سید دو: ایران و کره‌‌جنوبی

سید سه: ازبکستان و عراق

سید چهار: اردن و عمان

سید پنج: قطر و لبنان

 

 

 

 آپلود سنتر

 

 

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

http://mahaan.persiangig.com/image/rose.png

 

تقدیم به شما عزیزانی که با حضور سبزتان پای صندوقهای رای مشت محکمی

به دهان دشمنان ایران زدید....

 

 

 

 

نکونام گل خود را به اصغر فرهادی تقدیم کرد




جواد نکونام با تقدیم گل خود در مقابل گرانادا، به کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین، از موفقیت این کارگردان در کسب جایزه اسکار قدردانی کرد.


جواد نکونام بازیکن ارزشمند تیم ملی ایران و باشگاه اوساسونای اسپانیا، که این هفته در لالیگا برای تیم خود موفق به گلزنی شد، این گل را به اصغر فرهادی تقدیم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از سایت گل، روز گذشته جواد نکونام با تقدیم گل خود در مقابل گرانادا، به کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین، از موفقیت این کارگردان در کسب جایزه اسکار قدردانی کرد.


 

مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی

علی لاریجانی:

مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی

 

ت

هران- خبرگزاری ایران نیوز24:رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی با دشمن خارجی و با گرانی و تورم مواجه هستیم دعوای سیاسی چه معنایی دارد؟ گفت:مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است و نباید وقت مسئولین صرف توپ کاری های سیاسی شود.

به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،علی لاریجانی با اشاره به اینکه توسعه سرمایه گذاری، راه حل اصلی برای مشکلات است، گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، رفع گرانی و ایجاد اشتغال باید سرمایه گذاری در کشور افزایش یابد و راه های دیگر بیراهه است.
وی با اشاره به اینکه در مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار قانون به تصویب رسیده است، افزود: متوسط زمان برای سرمایه گذاری در کشور ۲۷۰ روز است و باید از کسی که قصد سرمایه گذاری دارد با تسهیلات بانکی حمایت کرد.
وی با بیان اینکه وقتی با دشمن خارجی و با گرانی و تورم مواجه هستیم دعوای سیاسی چه معنایی دارد؟ اضافه کرد: مردم عادی از برخی کسانی که ادعای نخبگی دارند بیشتر می فهمند، مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است و نباید وقت مسئولین صرف توپ کاری های سیاسی شود.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مهم ترین مسئله ای که باید در مجلس آینده به آن توجه داشته باشیم گرانی و اشتغال است و راه آن نیز این است که سرمایه گذاری در تولید افزایش یابد.
وی درباره انتشار عکسی از وی با حسنی مبارک در اجلاس بین المجالس اسلامی نیز گفت: عکس ما را با حسنی مبارک انداخته اند و گفته اند که خلاف تدبیر رهبری عمل کرده است، بنده به تمام سفرهایی که می روم از رهبری اجازه می گیرم ما نسبت به رهبری باید ادب داشته باشیم، من و خانواده ام مقلد ایشان هستیم و در همه سفرهای خارجی از ایشان کسب اجازه کرده ام.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخار میکنیم مرید رهبری هستیم، اظهار داشت: تمام سمت‌هایی که داشته‌ام با نظر مقام معظم رهبری بوده است.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

حکایت ویسکی خوردن ایرانیان



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

دانلود موزیک

http://dl.melodya.in/Music/Mehdi%20Ahmadvand%20-%20Del%20Nashkan.jpg

http://mahaan.persiangig.com/other/22.gif

http://mahaan.persiangig.com/other/images.jpeg1.jpeg

ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

 

روستای زیبایی که کوچه و خیابان ندارد




«جیثورن» نام روستایی بسیار زیبا و آرام در کشور هلند است. این روستا نه تنها یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین روستاهای هلند است بلکه بدون شک می توان آن را یکی از بی نظیر ترین نقاط جهان دانست.



ادامه مطلب ...

 




اوایل دهه شصت نوجوانی بیش نبودم،
اما خوب به خاطر دارم آن روزهایی را كه تنها شامپوی موجود، شامپوی خمره ای زرد رنگ داروگر بود.



تازه آن را هم باید از مسجد محل تهیه می كردیم و اگر شانس یارمان بود
و از همان شامپوها یك عدد صورتی رنگش كه رایحه سیب داشت گیرمان می آمد حسابی كیف می كردیم.
سس مایونز كالایی لوكس به حساب می آمد و پفک نمکی و ویفر شكلاتی یام یام تنها دلخوشی كودكی بود.



صف های طولانی در نیمه شب سرد زمستان برای 20 لیتر نفت،

 

بگو مگو ها سر كپسول گاز كه با كامیون در محله ها توزیع می شد،

خالی كردن گازوئیل با ترس و لرز در نیمه های شب.
روغن، برنج و پودر لباسشویی جیره بندی بود،
نبود پتو در بازار خانواده تازه عروسان را برای تهیه جهیزیه به دردسر می انداخت و پوشیدن كفش آدیداس یك رویا بود.



همه اینها بود، بمب هم بود و موشك و شهید و ...
اما كسی از قحطی صحبت نمی كرد!
یادم هست با تمام فشارها وقتی وانت ارتشی برای جمع آوری كمك های مردمی وارد كوچه می شد
بسته های مواد غذایی، لباس و پتو از تمام خانه ها سرازیر بود.
همسایه ها از حال هم با خبر بودند، لبخند بود، مهربانی بود، خب درد هم بود.
امروز اما فروشگاه های مملو از اجناس لوكس خارجی در هر محله و گوشه كناری به چشم می خورند و هرچه بخواهید و نخواهید در آنها هست.
از انواع شكلات و تنقلات گرفته تا صابون و شامپوی خارجی، لباس و لوازم آرایش تا موبایل و تبلت، داروهای لاغری تا صندلی های ماساژور، نوشابه انرژی زا تا بستنی با روكش طلا، رینگ اسپرت تا...
و حال با تن های فربه، تكیه زده بر صندلی های نرم اتومبیل های گرانقیمت از شنیدن كلمه قحطی به لرزه افتاده به سوی بازارها هجوم می بریم.
مبادا تی شرت بنتون گیرمان نیاید! مبادا زیتون مدیترانه ای نایاب شود!
متاسفانه اشتهایمان برای مصرف، تجمل، پُز دادن و له كردن دیگران سیری ناپذیر شده است ...
ورشكسته شدن انتشارت، بی سوادی دانشجوهامان، بی سوادی استادها، عقب افتادگی در علم و فرهنگ و هنر، تعطیلی مراكز ادبی فرهنگی و هنری و ...
برایمان مهم نیست ولی از گران شدن ادكلن مورد علاقه مان سخت نگرانیم! ...
می شود كتابها نوشت...
خلاصه اینكه این روزها لبخند جایش را به پرخاش داده و مهربانی به خشم.

فقط كافیه یك ذرّه احساس كنیم كه یكى مخالف نظر ماست اونوقت چنان نابودش می كنیم كه انگار هیچ خدایی رو بنده نیستیم
هركس تنها به فكر خویش است، به فكر تن خویش!
قحطی امروز قحطی انسانیت است؛
قحطى اخلاق است؛
قحطی همدلی؛
قحطى رأفت؛
قحطی عشق؛
که ما ایرانیان در این روزگاران آن را به وضوح لمسش می کنیم ...

 

تهران- خبرگزاری ایران نیوز24:نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مسکن به دلیل هزینه‌هایی که دولت در مسکن مهر انجام داده بزرگترین بدهکار بانک مرکزی است، گفت: بانک مسکن ۳۰ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار است.



ادامه مطلب ...

 

بازگشت عابر بانک به پرسپولیس!




حسین هدایتی پس از جلسه با رویانیان و پروین آمادگی خود را برای کمک به پرسپولیس اعلام کرد.



ادامه مطلب ...

ممنون آقای فرهادی! تو با هنرت توانستی مردم این سرزمین را سر افراز کنی‌

دایی، چهارمین گلزن برتر قرن 21 فوتبال آسیا

تهران-خبرگزاری ایران نیوز24:فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده بندی برترین گلزنان در سطح بین المللی در قرن ۲۱ را اعلام کرد که علی دایی در رده چهارم آسیا و پنجاه و یکم جهان قرار دارد.


به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،در لیست فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال گل های زده شده بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ مد نظر قرار گرفته است. همچنین آن گل هایی مورد نظر این فدراسیون بوده که در سطح ملی و همچنین در سطح بازی های باشگاه های بین المللی به ثمر رسیده است.
در این فهرست رود فن نیسلتروی مهاجم سابق تیم ملی هلند با ۸۵ گل در صدر قرار دارد و تیری هانری فرانسوی با ۸۵ گل در رده دوم ایستاده است. ضمن اینکه دیده دروگبا از ساحل عاج با ۸۳ گلف میروسلاو کلوزه از آلمان با ۸۱ گل، ساموئل اتوئو از کامرون با ۷۹ گل، فلاویو داسیلوا از آنگولا با ۷۳ گل، دیمیتار برباتوف از بلغارستان با ۷۱ گل، رائول گونزالس از اسپانیا با ۷۱ گل، داوید ویا از اسپانیا با ۶۸ گل و آندره سوچنکو از اوکراین نیز با همین تعداد گل زده رده های سوم تا دهم را در اختیار دارند.
از قاره آسیا نیز بدر الموتاوا از کویت با ۴۸ گل زده در رده نخست قاره و ۳۶ جهان ایستاده است و یاسر القحطانی از عربستان و محمد نوح عالم شاه از سنگاپور هر کدام با ۴۷ گل به عنوان دومین و سومین گلزن برتر آسیا عناوین ۳۹ و ۴۰ رده بندی جهانی را به خود اختصاص داده اند.
از کشورمان نیز نام علی دایی مهاجم سابق تیم ملی سرمربی فعلی راه آهن دیده می شود. آقای گل فوتبال جهان در دهه اول قرن ۲۱ موفق شد ۳۹ برای تیم ملی و ۵ گل بین المللی نیز برای هرتابرلین و صبا باتری به ثمر برساند تا رده چهارم آسیا و ۵۱ دنیا قرار بگیرد.
دایی در این فهرست از مهاجمان سرشناسی همچون کارلوس ته وز، امانوئل آدبایور، سیمائو سابروسا، فرانک لمپارد، الساندرو دل پیرو و فرناندو تورس بالاتر ایستاده است.//

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 24801
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم