خبر
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

فائزه هاشمی به 6 ماه حبس محکوم شد

فائزه هاشمی به 6 ماه حبس محکوم شد




شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران فائزه هاشمی را به اتهام تبلیغ علیه نظام به 6 ماه حبس محکوم کرد.

 

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، صبح روز سه شنبه شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی حکم نهایی دادگاه بدوی فائزه هاشمی را صادر کرد.

 

بر اساس این حکم که به وکیل وی ابلاغ شده است فائزه هاشمی به اتهام و جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

غلامعلی ریاحی در این باره به ایسنا گفت: موکلم در خصوص اتهام تبلیغ علیه نظام به 6 ماه حبس تعزیری و به عنوان تتمیم مجازات به پنج سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها، فضای مجازی و فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی محکوم شده است.

وی خاطرنشان کرد‌: روز سه‌شنبه (امروز) با مراجعه به شعبه 15 دادگاه انقلاب رای دادگاه بدوی صادره به اینجانب ابلاغ شد و من نیز به آن اعتراض کردم.

براساس این گزارش، اولین جلسه‌ رسیدگی به اتهامات فائزه هاشمی رفسنجانی قرار بود صبح روز یک‌شنبه ـ 23 مرداد ماه 90 ـ‌ در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شود که به دلیل درخواست استمهال وکیل پرونده و برای تدارکات دفاع و موافقت دادگاه با این درخواست، جلسه‌ دادگاه به تاخیر افتاد و وقت رسیدگی نیز برای 3 دی ماه تجدید شد و در این جلسه فائزه هاشمی و وکیل او به دفاع پرداختند.

این پرونده با اعلام جرم دادستانی تهران و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام تشکیل شده است و اتهام انتسابی به «فائزه هاشمی» نیز به دلیل مصاحبه او با سایت روزآنلاین بوده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 25216
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم